Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kloriittia kaatui käsille, mitä teen?

Vierailija
15.06.2014 |

Haju on kuvottava mutta pelkään että tulee joku myrkytys? apuaaa

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööö, pese kädet?

 

Auttaisko?

Vierailija
2/19 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan auta kuin ambutointi :'(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen ohje, pois tietsikalta/tabletilta. Sitten käsipesu. Sen jälkeen voit tulla kertomaan miten kävi.

Vierailija
4/19 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit pesun jälkeen koittaa hieroa sitruunaa käsiin. tietääkseni se poistaa pahaa hajua.

Vierailija
5/19 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesin tottakai kädet ekaksi, mutta kun rupesin kuvittelemaan,että käsi tuntuu turvonneelta, pelästyin että nyt tylee joku myrkytys..

Vierailija
6/19 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 09:00"]

Ei varmaan auta kuin ambutointi :'(

[/quote]

 

AMPUTOINTI. P:llä.

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/19 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei siitä myrkytystä tule, iho voi palaa...

Vierailija
8/19 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimit aivan oikein, älä pelkää. Aina kun tapahtuu joku pieni kotihaaveri, pitää heti tulla palstailemaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/19 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pese saippualla ja runsaalla vedellä. Ei vaarallista. Kunhat et juonut sitä.

Vierailija
10/19 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmö!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/19 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kloriitista mitään muuta tule kuin paha haju. :D Pesee pois ja se siitä.

Vierailija
12/19 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se syövyttävä, mutta huuhtomalla siitä selviää :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/19 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

todennäköisesti nyt puhutaan siitä ihan tavallisessa marketissa myytävästä kloriitista. Et saa siitä mitään myrkytystä, jos et sitä juomaan mennyt. Huuhtelet vaan ne käpälät ja odotat hajun haihtumista.

Mulla on käytössä töissä aika paljon vahvempaa ainetta, jota käytetään elintarvikkeiden kanssa kosketuksissa olevien komponenttien desinfiointiin. Se on niin stydiä ainetta, että pitempi ihokosketus saa nahan lähtemään käsistä.

Joten, ap, nou hätä!

Vierailija
14/19 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 10:57"]

todennäköisesti nyt puhutaan siitä ihan tavallisessa marketissa myytävästä kloriitista. Et saa siitä mitään myrkytystä, jos et sitä juomaan mennyt. Huuhtelet vaan ne käpälät ja odotat hajun haihtumista.

Mulla on käytössä töissä aika paljon vahvempaa ainetta, jota käytetään elintarvikkeiden kanssa kosketuksissa olevien komponenttien desinfiointiin. Se on niin stydiä ainetta, että pitempi ihokosketus saa nahan lähtemään käsistä.

Joten, ap, nou hätä!

[/quote]

Niin ja muista, kloriitti AINA kylmään veteen. Kuumassa vedessä tulee myrkkyhöyryjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/19 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 10:58"][quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 10:57"]

todennäköisesti nyt puhutaan siitä ihan tavallisessa marketissa myytävästä kloriitista. Et saa siitä mitään myrkytystä, jos et sitä juomaan mennyt. Huuhtelet vaan ne käpälät ja odotat hajun haihtumista.

Mulla on käytössä töissä aika paljon vahvempaa ainetta, jota käytetään elintarvikkeiden kanssa kosketuksissa olevien komponenttien desinfiointiin. Se on niin stydiä ainetta, että pitempi ihokosketus saa nahan lähtemään käsistä.

Joten, ap, nou hätä!

[/quote]

Niin ja muista, kloriitti AINA kylmään veteen. Kuumassa vedessä tulee myrkkyhöyryjä.

[/quote]

Eikä saa sekottaa saippuan kanssa, syntyy kloorikaasua.

Vierailija
16/19 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 09:13"][quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 09:00"]

Ei varmaan auta kuin ambutointi :'(

[/quote]

 

AMPUTOINTI. P:llä.

 

[/quote]

Just, ei tainnut mahdollinen ironia aueta sinulle, tosikko.

Vierailija
17/19 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan siinä pullossa lukee, että voimakas huuhtelu riittää. Mulla roiskahti tuossa yksi kerta kyseistä ainetta reilusti silmään, siinä vaiheessa on jo syytä panikoida (tai samaa ainetta nieltyään). Säikähdyksellä selvisin, vaikka muutaman päivän silmä oli todella arka.

Vierailija
18/19 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

My Strange Addicition -televisiosarjassa nainen oli koukussa valkaisuaineeseen ja samaa tavaraahan se kloriitti on. Nainen laittoi jopa kylpyveteensä valkaisuainetta päivittäin ja levitteli sitä muuten vaan iholleen ja haisteli. Hengissä oli, joten tuskin sinäkään AP siihen kloriittiin kuolet.

Vierailija
19/19 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuho käet viileällä veellä, ei saippuaa!