Onko täällä naisia jotka tykkää omasta vartalosta?? vai olenko ainut?
Onko se vääryys pitää omaa vartaloa kauniina? IHailen itseäni peilistä monesti alasti ,e i kai siinä mitään väärää ole??
Kommentit (18)
Teen samaa. Minä tykkään. Katselen joka aamu itseäni alasti peilistä ja venyttelen.
Et ole. Mielestäni vartaloni on kaunis.
Oikein hyvä, jos tykkäät itsestäsi :) Minäkin tykkään itsestäni.
Osittain voi johtua myös siitä että olen biseksuaali, t. ap
Vierailija kirjoitti:
Se se varmasti on. Heteronaiset eivät niin usein pidä.
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin. Mä oon mun oma seksikäs beibeni :)
Nro 3
Joo kyllä minä syvimmältäni tästä kropasta tykkään ja joskus katselen peilistäkin ihan mielelläni. Teininä kun kroppa oli juuri muuttunut naiselliseksi yllätyin positiivisesti, kun katsoin alasti kokovartalopeiliin ekaa kertaa, ja sillä tiellä ollaan yhä. Eniten itsetuntoa haastaa pienet tissit. Peppu on vahvuuteni, mutta olen aina näkevinäni alkavaa selluliittia. Onneksi mies tykkää pepustani niin se nostaa itsetuntoa.
Et ole ainoa. Minäkin tykkään vartalostani. Mutta tuntuu ettei sitä ääneen saisi sanoa. Paitsi toki miehet sitä saa kehua, mutta itse ei.
Harvinaista.
Yleensä naiset ovat tyytymättömiä vartaloonsa.
Vaimonikin, jonka vartaloa palvon.
Et ole ainut. Omasta mielestäni näytän paremmalta jopa pelkillä alusvaatteilla kuin vaatteet päällä, sillä vaatteet tuntuu piilottavan kaiken alleen (ehkä en vain osaa pukeutua oikein)
Et tietenkään ole ainoa. Minäkin tykkään ja olen jo 50+.
Vierailija kirjoitti:
Et ole ainoa. Minäkin tykkään vartalostani. Mutta tuntuu ettei sitä ääneen saisi sanoa. Paitsi toki miehet sitä saa kehua, mutta itse ei.
Totta, täälläkin siitä tulee alapeukkua, jos sanoo pitävänsä itseään hyvännäköisenä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ihan hetero ja tykkään silti. Kyllähän sitä voi silti sanoa onko vaikka joku nainen kaunis, vaikka ei vetoa tuntisikaan. Tosin minulla on juuri sellainen vartalo mikä on kauneusihanteena, joten miksi en siitä tykkäisi.
Et ole ainoa! Ihastelen vartaloani peilistä joka aamu, kun makuuhuoneesta vessaan kulkiessa tulee käveltyä kokovartalopeiliä kohti alasti. Sivulta tuleva aamuvalo korostaa kauniisti timmiä vatsaa ja vartalon muotoja. Pidän vartalostani todella hyvää huolta ja olen elämäni kunnossa. En häpeä myöntää että ihan aidosti pidän kropastani!
Voit olla ainoa