Ketä pidätte kauniina?
Linkittäkää kuvia kauniina pitämistänne naisista! Ei mitään julkkiksia, vaan ihan tavallisista naisista. Olisi mielenkiintoista tietää, minkälaisia piirteitä oikeasti arvostetaan, täälläkin sorrutaan välillä kertomaan vain sen mikä kussakin ei miellytä ja ruoditaan julkkisten ulkonäköä - keskitytään kerrankin niihin taviskaunokaisiin :)
Kommentit (35)
Aino Salola löytyy facebookista. Anteeksi jos joku nyt suuttuu kun sanoin taviksen nimen mutta Aino on niin superkaunis ja täydellisen näköinen ettei kukaan voi hänen ulkonäköstä olla pitämättä :)!
Mun mielestä pelkkä ulkokuori ei tee kenestäkään kaunista...tai rumaa. Pitää tietää millainen ihminen on, ennenkuin voi sanoa onko hän kaunis. Yhtä hyvin kaunis voi olla 20-vuotias kuin 90-vuotiaskin.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 22:59"]Mun mielestä pelkkä ulkokuori ei tee kenestäkään kaunista...tai rumaa. Pitää tietää millainen ihminen on, ennenkuin voi sanoa onko hän kaunis. Yhtä hyvin kaunis voi olla 20-vuotias kuin 90-vuotiaskin.
[/quote]
Tästä olen sataprosenttisen samaa mieltä. Ei pelkkä ulkonäkö kerro vielä mitään, ei etenkään jokin valokuva, joka jähmettää yhden ilmeen.
T. Oikea panomies
[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 22:54"]Aino Salola löytyy facebookista. Anteeksi jos joku nyt suuttuu kun sanoin taviksen nimen mutta Aino on niin superkaunis ja täydellisen näköinen ettei kukaan voi hänen ulkonäköstä olla pitämättä :)!
[/quote]
todella kaunis. :)
[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 22:59"]Mun mielestä pelkkä ulkokuori ei tee kenestäkään kaunista...tai rumaa. Pitää tietää millainen ihminen on, ennenkuin voi sanoa onko hän kaunis. Yhtä hyvin kaunis voi olla 20-vuotias kuin 90-vuotiaskin.
[/quote]
Täysin samaa mieltä :)
Beauty is a construct based entirely on childhood impressions, influences and role models. (Sherlock Holmes)
Lapsena mun silmissä kauniita olivat Elisabeth Taylor, Satu Östring ja aikansa kohukaunotar ja salarakas Tabe Slioor, joka pitää nähdä livenä. http://yle.fi/elavaarkisto/artikkelit/tabe_ja_suomen_seksikkaat_uroot_2425.html#media=2443
Eli tummia olivat kaikki, teennäisiä ja keinotekoisen näköisiä, heh. Entä nyt: pidän ranskalaiskolmikosta Juliette Binoche, Marion Cotillard, Audrey Tatou. Sielukkuutta, luonnollisuutta, tyylikkyyttä - ja kyllä, tummia.
Kyllä se oma peilikuva aina kiihottaa eniten. On vaan niin sexy.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 22:03"]
Linkittäkää kuvia kauniina pitämistänne naisista! Ei mitään julkkiksia, vaan ihan tavallisista naisista. Olisi mielenkiintoista tietää, minkälaisia piirteitä oikeasti arvostetaan, täälläkin sorrutaan välillä kertomaan vain sen mikä kussakin ei miellytä ja ruoditaan julkkisten ulkonäköä - keskitytään kerrankin niihin taviskaunokaisiin :)
[/quote]
Thechive.com on sivusto jota usein selailen. Sinne taviskaunottaret lähettävät kuvia itsestään.
Palttiarallaa kaikki naiset jotka hymyilevät minulle
Tosin voi johtua siitäkin että en ole ollut "silleen" kohta puoleentoista vuoteen
No niin hienoa linkata tänne "tavisnaisia", jotta hyeenat pääsee sitten haukkumaan, että "ei ees oo kaunis" wtf?! oikeesti, ensinnäkin törkeää linkata jonkun kuva tänne ilman lupaa, vaikkakin kivassa tarkoituksessa, mutta kun tiedetään että täällä on niitä epäkypsiä kusipäitä ketkä haukkuu vaan, vaikka ei ois mitään tarvetta. kaikilla on eri kauneusihanteet, jos joku sanoo että mun "mielestä tää on kaunis", niin millasen ihmisen o tarve tulla sanoo ettei mun mielestä. mielummin kertois vaan sen oman ihanteen sitten.
Joten vaikkakin kiva idea tulla vaikka kehumaan kaveria tänne niin kandee miettii tykkäiskö se olla täällä arvosteltavana.
Juu, ei tykkäisi.
You ladies are ruthless
[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 22:03"]Ei mitään julkkiksia, vaan ihan tavallisista naisista.[/quote]
Miksi ei julkkikset kelpaa? Ja todellakin viestin aiheena oli kertoa mielipide kuka on omasta mielestään kaunis, ei sitä kuka ei ole kaunis, eikö niin?
Itseäni, useampaa ystävääni, lastani, satunnaisia ohikulkijoita noin esimerkiksi.
Kauneimmat on Marianne Kallio ja Suvi Pitkänen <3 <3
[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 22:34"]Minusta tämä on huono idea. En itse ainakaan tykkäis jos joku jakaisi keskustelupalstalla profiilini ja ihmiset sitä arvostelisi. Aina löytyy joku, joka alkaa haukkumaan että ei tuo nyt niin kaunis ole jne. Todellakin moukkamaista on jakaa täällä kenenkään"taviksen" kuvia.
[/quote]
totta kyllä, alkoi vähän harmittaa että itse lisäsin nimen.