Olenko lihava? Mitat 167 cm ja 64 kg
Siinäpä se, mietin että pitävätkö ihmiset minua pullerona :(. Jotenkin ahdistaa oma kroppa.
Kommentit (36)
Uskomaton läski. Oikea laardipersevalas.
Kiitos kiltistä vastauksesta :). Tuntuu ettei täällä voi keskustella normaalisti. Huh huh.
Ap
Kiitos kiltistä vastauksesta :). Tuntuu ettei täällä voi keskustella normaalisti. Huh huh.
Ap
Sellanen 10kg ois varaa laihduttaa, jollei sulta löydy yhtään lihaksia.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 18:38"]Sellanen 10kg ois varaa laihduttaa, jollei sulta löydy yhtään lihaksia.
[/quote]
Olet sairas. Ap on normaalipainoinen / hoikka.
Sehän riipuu ihan sun mitoistasi. Ei pituus ja paino oikein mitään kerro.
Varmaan olisi vsraa laihduttaa mutta onneksi mulla taitaa olla kyllä lihasta jonkin verran. Treenaan noin 3 kertaa viikossa salilla.
Ap
[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 18:39"][quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 18:38"]Sellanen 10kg ois varaa laihduttaa, jollei sulta löydy yhtään lihaksia.
[/quote]
Olet sairas. Ap on normaalipainoinen / hoikka.
[/quote]
Minä olen 187cm pitkä ja painan 55 kiloa. Mitäs siihen sanot?
Mä oon 168cm/64kg ja tunnen itseni myös vähän pullukaksi. :( Olisin tyytyväinen jos saisin 10kg pois. Tai edes viisi! Alapeukuttakaa vaan, mutten mahda tälle fiilikselle mitään. Jonkinnäköistä syömishäiriötä on ollu menneisyydessä ja silloin olin tosi laiha ja tyytyväinen kroppaani!
Et välttämattä lihava, mutta aika tukeva. Kuva ois kiva.
Olin vasta suunnilleen tuon painoinen ja se oli oikein hyvä. Nyt olen hoikempi ja hyvä näinkin, mutta kaipaan kyllä vähän aikaisempia muotojani... Eikä kyllä yhtään punkero ole.
Moon 169/63, enkä todellakaan ole edes pyöreähkö, vaan hoikka.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 18:45"]
MInä 167/64kg, oletko vastaava? http://aijaa.com/Ud7D37
[/quote]Niin just, jos tollane 64/167 oot niin et oo. Ite oon suunnilleen 70 kg/172 cm, samanlainen. Tosin löytyy pattia enemmän käsivarressa.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 18:33"]
Siinäpä se, mietin että pitävätkö ihmiset minua pullerona :(. Jotenkin ahdistaa oma kroppa.
[/quote]
Kerrot vaan rasvaprosentin ja lihasprosentin ensin, mietitään sitten asiaa. 60 kg kuulostaisi sopivammalta, jos lihaksia ei ole erityisen runsaasti.
Mulla samat luvut mutta urheilen tosi paljon. Oletettavasti tuntisin itseni melko pyöreäksi jos en urheilisi. Mielestäni hyvä nyrkkisääntö ihmiselle, joka ei suuremmin liiku on pituus -110. Käyt salilla aika paljon, muttei se vielä mitään kerro, kuinka kovaa teet ja tehoaako. Moni tahkoaa ihan tyhjää minipainoilla, se on terveydelle hyvä mutta ei vielä kehonkoostumukseen paljoa vaikuta.
Et ole vaan ihan normaalipainoinen.