Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sopiiko sosiaaliala rauhalliselle, herkälle ihmiselle?

Vierailija
14.06.2014 |

Onko sosiaalialalalla työpaikkoja jotka sopii rauhalliselle, melko herkälle ihmiselle? Minulla on hyvät vuorovaikutustaidot, olen erinomainen kuuntelija, nautin ihmisten seurasta mutta tarvin reilusti myös omaa aikaa. Rasitun helposti jos joudun olemaan liikaa ihmisten kanssa tekemisissä ja väsyn herkästi liiasta melusta ja hälinästä. Mitä sellaisia tehtäviä voisi olla sosiaalialalla, joissa voin auttaa ihmisiä, mutta tehdä töitä myös rauhassa itsenäisesti? Eikä kiirettä ja stressiä olisi liikaa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon rauhallinen ja herkkä. Koen sopivani työhöni hyvin. On myös erilaisia asiakkaita jotka kaipaa erilaisia työntekijöitä, saan kontaktin helposti juuri näihin sulkeutuvimpiin asiakkaisiin.

itse olen jo tottunut kiireeseen ja hälinään työpaikalla. Mutta on myös niitä paikkoja, joissa sitä hälinää työssä ei niinkään ole.

Henkisesti työn koen kyllä kuormittavan, eli jos sillä saralla on liian herkkä, niin en suosittele. 

Vierailija
2/4 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ja toki jos rasittuu ihmisten seurassa niin se on aika turn out juttu tällä alalla:/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ja toki jos rasittuu ihmisten seurassa niin se on aika turn out juttu tällä alalla:/

Vierailija
4/4 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai sopii, jos viihtyy ja on sosiaalista älykkyyttä. Ei siellä mikään hölösuu tarvitse olla. Herkkyyskin on sinänsä vain hyvä piirre sillä alalla, jos nyt ei kuitenkaan niin herkkä ole että itkeä pillittää potilaankin edestä. Eli pitää osata hillitä itseään. Mutta onhan hoidettavia potilaitakin tosiaan erinlaisia, niin miksei hoitajiakin. Ehkä sopisit psykologiksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän