Miten tällaista käytöstä pitäisi tulkita?
Hei kaikki. Viikonloppuna tapahtui kyllä aika erikoisia asioita sillä olin lauantaina kaupungilla illanvietossa ja sitten laitoin eräälle Tinder-deitilleni viestiä ja hän lupasi nähdä minut ja sitten nähtiin ja vietettiin iltaa yhdessä, jonka jälkeen menimme minun asunnolleni nukkumaan. Minä maksoin koko taksimatkan ja kävimme vielä ennen nukkumaanmenoa hakemassa Subwaysta ruokaa. No sitten eilen vein hänet hyvää hyvyyttäni autollani kaupungille ja hän meni odottamaan bussia Keravalle, (itse siis asun Helsingissä ja hän Keravalla). Siinä sitten sanoin, että ollaan tekemisissä ja laitellaan viestiä jos hän vaikka haluaisi joskus nähdä uudestaan. Illalla sitten huomasin, että hän oli estänyt minut WhatsAppissa ja poistanut Tinder-matchista. Tämän jälkeen kyllä tuli itselleni niin hämmentynyt ja ristiriitainen fiilis ja yhä todella huono maku jäi tästä hommasta. Minä hyvää hyvyyttäni maksoin juomia hänelle ja taksin sekä vielä kuskasin hänet kaupungille ja minkäännäköistä kiitoksen sanaa ei neidiltä tullut, minusta tosi inhottavaa käytöstä. Sitten vielä tolleen estää minut eikä mitään selitystä kerro tuolle. En tiedä mitä tällaisesta pitäisi ajatella, tämä nainen on minun ikäinen ja mielestäni tulimme hyvin juttuun ja olimme jo aiemmin jutelleet ennen kuin tavattiin livenä. Minusta olisi suotavaa vaikka sanoa, että en ole sinusta kiinnostunut mutta tälleen pitää toimia niin kyllä vähän ihmetyttää. Nykypäivänä kyllä ihmiset osaavat olla ilkeitä, ei voi muuta sanoa :(
Ei se ole ilkeyttä vaan pelkuruutta ja arkuutta. Piirityksesi kohde tykkää sinusta, olet mukava ja miellytyävä - anteliaskin.
Hän ei vaan tykkää sinusta niin paljon kuin sinä hänestä eikä samalla tavalla ja koska hän on arka niin ei uskalla sitä ääneen sanoa. On helpompaa kadota kuin kohdata.