Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahin turistiripulisi? Missä ja millaiseen kuntoon se sinut vei?

Vierailija
13.06.2014 |

Mistä ruuasta arvelet saaneesi taudin? Pystyitkö nauttimaan lomasta ollenkaan?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole potenut moista koskaan. Kerran malesiassa oksensin syötyäni hotellin buffetissa. Katuruuat eivät oksetuttaneet.

Vierailija
2/7 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häämatkan aika alussa muutama päivä Meksikon Veracruzissa. Oltiin syöty kaupungin keskusaukion suosituimmassa ylihintaisessa turistiravintolassa ja söin jotain mereneläviä. Oksensin, ripuloin ja oli hirveän kivuliaita vatsakramppeja. Pariin päivään en pystynyt syömään, juomaan tai edes seisomaan. Onneksi oli pitkä matka, ja tämä oli vain pieni osa siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin Espanjassa hölmöyttäni tiskillä ilmeisen pitkään olleen pasteijan. Vuorokauden kuluttua olin matkalla junalla Ranskaan, kun tauti iski. Ryntäsin vessaan päin juuri kun juna oli lähdössä asemalta, ovet olivat vielä auki. Oksensin ulos suihkuna, näin kuinka asemalla olleet ihmiset väistelivät töhnää sen minkä taisivat. Sitten vessaan, housut repäisten alas ja sellainen Nuija ja tosinuija-istunto. Pytty kirjaimellisesti tärisi. 

Sen jälkeen join litran Jaffaa ja nukuin koko matkan Pariisiin. Perille selvittyäni olo oli jo OK.

Vierailija
4/7 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkin Alanyassa. En muista mitä olin syönyt. Kuvia katsellessa muistaisi.

2 vrk hotellihuoneen veskissä meni abauttia lomasta. Nestetytyksellä hoito ja suolaa syöden.

Tästä toipuen sain altaalla (kiitos jonkun en vahdi lapsia lomalla perheen) kersan hutiloinnista aivotärähdyksen. Kersa kaatoin sen ison aurinkovarjon.

Joo toiste en Turkkiin mene.

Vierailija
5/7 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Egypti. Viiden tähden hotellin aamupalalta sain pöpön. Onneksi loman loppupuolella. oksentelu, ripuli, vatsakrampit, salmonella. Kehittyi tästä vaan yleistulehdukseksi, jota hoidettiin suomessa. Kehkoputkentulehdus, korvatulehdus, poskionteloiden tulehdus ja joku vatsatulehdus tai mikä lie. Olin kuukauden kotonakin sairaana ja hoidossa. En ole tuon jälkeen mitään tuollaista kokenut.

Vierailija
6/7 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastin elämäni ensimmäisen vatsatautini parikymppisenä Espanjassa interraililla. En muistaakseni oksentanut, pelkästään ripuloin. Makasin puolikuolleena rannalla join koko ajan vettä. Meni päivässä ohi. Sen jälkeen ei ole turistiripulia ollut, vaikka olen matkustanut maailman ympäri ja syönyt kaikkea mitä on tarjolla.

Vierailija
7/7 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän