Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisi äkkiä saada 200e rahaa. Millainen tavara menee

Vierailija
21.06.2021 |

kaupaksi käytettynä? Mitään arvokkaita astioita/lasiesineitä en omista. Emmekä käytä merkkivaatteita. Pikavippejä en ota.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori ja hyvännäköinen.

Vierailija
2/22 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne huumevelat on syytä maksaa ajoissa. Muuten tulee liivimiehet. Voisitko harkita perseellä tienaamista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mopo tai polkupyörä. Jos on kyseessä huumevelka, mene poliisille, niin pääset putkaan piiloon.

Vierailija
4/22 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesty olis kiva... ainakin edellisen asiakkaan lastit on hyvä saada pois

Vierailija
5/22 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tarvitset äkkinäisesti 200 euroa.

Vierailija
6/22 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan vuokraan tarvitsen.

ap

Vierailija
7/22 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

pims

Vierailija
8/22 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä vähän sama ongelma. Nyt menee netissä kaupaksi kohtuuhintaiset eli siinä 10 - 20 euron tavarat. Järjetön työ kuvailla ja tunkea nettiin, mutta sinnikkyydellä siellä saa myytyä muutamalla satasella. Laitoin just viikonloppuna tavaraa myyntiin ja yllättäen torilla käy kauppa paremmin kuin fb ryhmissä. Oon nyt päivässä saanut 60 eurolla myytyä ja rahatkin tilillä.  Juhannus pelastettu, saan tankattua auton ilman että pitää mieheltä kinuta lainaan

Vierailija
9/22 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vaan vuokraan tarvitsen.

ap

Ole yhteydessä vuokranantajaan, jos siirrät muutamalla viikolla, kunnes palkka tulee.

Vaikee sanoa, mikä sun omaisuudesta on semmoista, mikä menee nyt. Joku sesonki. ..Grilli? Uima-allas.

Vierailija
10/22 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itellä vähän sama ongelma. Nyt menee netissä kaupaksi kohtuuhintaiset eli siinä 10 - 20 euron tavarat. Järjetön työ kuvailla ja tunkea nettiin, mutta sinnikkyydellä siellä saa myytyä muutamalla satasella. Laitoin just viikonloppuna tavaraa myyntiin ja yllättäen torilla käy kauppa paremmin kuin fb ryhmissä. Oon nyt päivässä saanut 60 eurolla myytyä ja rahatkin tilillä.  Juhannus pelastettu, saan tankattua auton ilman että pitää mieheltä kinuta lainaan

Kertoisitko mitä esimerkiksi olet saanut myytyä? Mulla on torissa jotain. Välillä joku menee heti kaupaksi ja joku tavara taas on viikkoja/kuukausia ennenkuin menee, jos vielä silloinkaan.

ap

Vierailija
11/22 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörät menee kaupan ja huonekalut.

Vierailija
12/22 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoisitko mitä esimerkiksi olet saanut myytyä? Mulla on torissa jotain. Välillä joku menee heti kaupaksi ja joku tavara taas on viikkoja/kuukausia ennenkuin menee, jos vielä silloinkaan.

ap

Pari hopeakorua oon myynyt

Vierailija
13/22 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elektroniikka, hyväkuntoiset kengät, trendikkäät vaatteet, huonekalut. Rikkinäisestä pyörästäkin sain 50€ 2 tuntia myyntiin laittamisen jälkeen, vaikka viat oli kirjoitettu rehellisesti. Nyt tietysti kaikki helteeseen liittyvä, sattuisiko teillä olla turhaa tuuletinta, grilliä, uima-allasta, telttaa tms?

Vierailija
14/22 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Mitään jotain koruja minulla tuolla on mutta ei mitään arvokkaita. Kun nyt jotain pieniä juttuja edes saisi myytyä ja saisi tuota summaa pienemmäksi.

ap

Vierailija
15/22 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laatikolliset lipastot, varsinkin Hemnes.

Vierailija
16/22 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy vanhat sarjakuvasi. Tai levysi.

Vierailija
17/22 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy edellinen/vanha kännykkäsi tai televisiosi.

Vierailija
18/22 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on, muumimuki-/t

Vierailija
19/22 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikean lipastot. Viherkasvit ja niiden pistokkaat.

Vierailija
20/22 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli pari vanhaa tv:tä/näyttöä, ne menivät kuin kuumille kiville.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi