Pitäisi äkkiä saada 200e rahaa. Millainen tavara menee
kaupaksi käytettynä? Mitään arvokkaita astioita/lasiesineitä en omista. Emmekä käytä merkkivaatteita. Pikavippejä en ota.
Kommentit (22)
Ne huumevelat on syytä maksaa ajoissa. Muuten tulee liivimiehet. Voisitko harkita perseellä tienaamista?
Mopo tai polkupyörä. Jos on kyseessä huumevelka, mene poliisille, niin pääset putkaan piiloon.
Pesty olis kiva... ainakin edellisen asiakkaan lastit on hyvä saada pois
Mihin tarvitset äkkinäisesti 200 euroa.
Itellä vähän sama ongelma. Nyt menee netissä kaupaksi kohtuuhintaiset eli siinä 10 - 20 euron tavarat. Järjetön työ kuvailla ja tunkea nettiin, mutta sinnikkyydellä siellä saa myytyä muutamalla satasella. Laitoin just viikonloppuna tavaraa myyntiin ja yllättäen torilla käy kauppa paremmin kuin fb ryhmissä. Oon nyt päivässä saanut 60 eurolla myytyä ja rahatkin tilillä. Juhannus pelastettu, saan tankattua auton ilman että pitää mieheltä kinuta lainaan
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan vuokraan tarvitsen.
ap
Ole yhteydessä vuokranantajaan, jos siirrät muutamalla viikolla, kunnes palkka tulee.
Vaikee sanoa, mikä sun omaisuudesta on semmoista, mikä menee nyt. Joku sesonki. ..Grilli? Uima-allas.
Vierailija kirjoitti:
Itellä vähän sama ongelma. Nyt menee netissä kaupaksi kohtuuhintaiset eli siinä 10 - 20 euron tavarat. Järjetön työ kuvailla ja tunkea nettiin, mutta sinnikkyydellä siellä saa myytyä muutamalla satasella. Laitoin just viikonloppuna tavaraa myyntiin ja yllättäen torilla käy kauppa paremmin kuin fb ryhmissä. Oon nyt päivässä saanut 60 eurolla myytyä ja rahatkin tilillä. Juhannus pelastettu, saan tankattua auton ilman että pitää mieheltä kinuta lainaan
Kertoisitko mitä esimerkiksi olet saanut myytyä? Mulla on torissa jotain. Välillä joku menee heti kaupaksi ja joku tavara taas on viikkoja/kuukausia ennenkuin menee, jos vielä silloinkaan.
ap
Pyörät menee kaupan ja huonekalut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoisitko mitä esimerkiksi olet saanut myytyä? Mulla on torissa jotain. Välillä joku menee heti kaupaksi ja joku tavara taas on viikkoja/kuukausia ennenkuin menee, jos vielä silloinkaan.
ap
Pari hopeakorua oon myynyt
Elektroniikka, hyväkuntoiset kengät, trendikkäät vaatteet, huonekalut. Rikkinäisestä pyörästäkin sain 50€ 2 tuntia myyntiin laittamisen jälkeen, vaikka viat oli kirjoitettu rehellisesti. Nyt tietysti kaikki helteeseen liittyvä, sattuisiko teillä olla turhaa tuuletinta, grilliä, uima-allasta, telttaa tms?
Ok. Mitään jotain koruja minulla tuolla on mutta ei mitään arvokkaita. Kun nyt jotain pieniä juttuja edes saisi myytyä ja saisi tuota summaa pienemmäksi.
ap
Laatikolliset lipastot, varsinkin Hemnes.
Myy vanhat sarjakuvasi. Tai levysi.
Myy edellinen/vanha kännykkäsi tai televisiosi.
Ikean lipastot. Viherkasvit ja niiden pistokkaat.
Mulla oli pari vanhaa tv:tä/näyttöä, ne menivät kuin kuumille kiville.
Nuori ja hyvännäköinen.