Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä apua olet palstalta saanut? (Kysymys Vantaalaiselle äidille ja kaikille)

Vierailija
13.06.2014 |

Liikutuin vantaalaisen äidin maininnasta tuossa lastenvaatteitaan myyvän yh-äidin ketjussa siitä, että on saanut opiskeluaikoinaan palstan kautta täysin tuntemattomilta apua. Ihanaa, että tänäkin aikana, joka monesti vaikuttaa itsekeskeiseltä ja kylmältä, on tällaista tuntemattomankin lähimmäisen rakkautta.

Sen innoittamani haluankin kysyä, missä tilanteessa palstasta on ollut juuri sinulle apua?

- Itse olen saanut joskus ihan konkreettista apua mm. kaipailemieni leivontaohjeiden tai ruokareseptien muodossa.

- Monta tylsää hetkeä esimerkiksi junassa on muuttunut vähemmän tylsäksi.

- Olen monesti saanut nauraa vedet silmissä erilaisille huumoriketjuille.

- Olen saanut oikeasti hyviä ja toteuttamiskelpoisia vinkkejä mm. kummitytön joulu- ja synttärilahjoiksi. (olen itse lapseton)

- Joskus sain alle minuutissa vastauksen excel-aiheiseen ongelmaani täältä. :) Se ehkä tuntui kaikista uskomattomimmalta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ko. ketju, Äiti Vantaalta, on sitten taas poistettu? Miten siinä kävi, löytyikö se ihminen joka sitä apua oli luvannut?

MInkäs takia näitä muita haukkumisketjuja ei sitten missään vaiheessa poisteta, nyt on aika karuja viestejä tuossa nuoren kuolemaan johtanutta onnettomuutta käsittelevässä ketjussa...?

Vierailija
2/4 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 12:22"]

Tuo ko. ketju, Äiti Vantaalta, on sitten taas poistettu? Miten siinä kävi, löytyikö se ihminen joka sitä apua oli luvannut?

MInkäs takia näitä muita haukkumisketjuja ei sitten missään vaiheessa poisteta, nyt on aika karuja viestejä tuossa nuoren kuolemaan johtanutta onnettomuutta käsittelevässä ketjussa...?

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Vierailija
4/4 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö kellään mitään? Jokunen kommentti kiitollisesta lastenvaatepussin vastaanottajalta tulikin jo tuohon "äiti vantaalta" -ketjuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi