mä olen niin väsynyt
Mies tissuttelee päivittäin,eilen kateltiin tytön kaa kun mies veti viiniä
monta lasillista,puoli yötä lörpötteli kännykkäänsä,nyt makaa krapulaisena
ja kiukkusena sängyssä.Mies ei myönnä että olisi ongelmia alkoholin kanssa.
Joka päivä mietin pitäisikö meidän erota
Kommentit (6)
Mies juo lähes päivittäin,käy kuitenkin töissä.Olimme kaksi viikkoa mökillä
laskin että mies joi 52tölkkiä olutta 2 pulloa konjakkia sekä n.4 litraa viiniä.
Ei mies lopeta tiedän sen,jos jätän hänet joudun myymään asunnon
vaihtamaan päivätyöhön ja kuinka raskaasti sitten lapset ottaisivat sen
kaiken
Alkoholistit eivät lopeta juomista elleivät sitä itse halua ja hae siihen apua. Mieti kumpi on pienempi paha lapselle: kasvaminen alkoholistiperheessä vai ero? Olisin kovasti taipuvainen uskomaan, että viimeeksi mainittu on lasten kannalta parempi.
Ero ei ole koskaan helppo, sinuna alkaisin kuitenkin selvittelemään omaa asuntoa itsellesi ja lapsillesi. Sekä sitä päivätyötä. Pärjäät kyllä.
t. alkoholistin tytär.
Tee testi! Googleta alkoholitesti ja saat sivukaupalla tietoa. Ota kolmas tarjoutuneista saiteista jossa alkoholitesti.
Tee ensin vaikka oma testi ja pyydä miestä tekemään oma. Tein äskön testin johon laitoin muistikatkoksia, aamulla ryyppy jne ja tulos oli vahvasti alkoholiriippuvainen. Kannattaa kokeilla sitä. Tee ensin itse ja kerro miehelle minkä tuloksen sait, ja anna miehen tehdä oma.
Mutta alkoholismissa muistikatkokset on yleisiä, se että ei voi olla juomatta. Joku (vaikka sinä) huomautat juomisesta. MIehen juomamäärä on tosi runsasta. Mutta miehillä suurkulutuksen alaraja on VIIKOSSA 24 eli 24 pulloa olutta TAI 3 1/2 pulloa viiniä TAI 1 3/4 pulloa raakaa viinaa.
Omat vanhemmat on alkoholiin meneviä. Oli riitaa ja kaikkea lapsena katseltavana. Hyvä että erosivat!
Sinä voit äitinä huolehtia lapsistasi erotessa. Raskasta se on kaikille, mutta ei alkoholismikaan ole oikeaa katseltavaa.
tai katkaise tilanne itse ap
perheterapiaa saa srk:n kautta esim