Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka moni?

Taboo
20.06.2021 |

Eli kuinka moni on pettänyt omaa naistaan kun hän on viimeisimmillään raskaana? Miehellä on kumminkin halut ja sillon ei välttämättä kotona saa niitä tyydytettyä. Yleisesti ei varmaan siinä vaiheessa baariin lähdetä hakemaan yhden illan hoitoja? Ja mitä olen tutuilta kysellyt niin osumia on tullut vaimon sisko, anoppi, vaimon kaveri, kaverin vaimo, serkku, täti.. kerro omat kokemuksesi. Itse tuli pantua vaimon kaveria ja omaa serkkua.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää kuinka moni kyselyt on kaikista typerimpiä

Vierailija
2/6 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, miksei voi vaan herättää keskustelua ilman määrien kyselyä. Meillä kyllä pantiin vielä edellisenä iltana ennen synnytystä molemmilla kerroilla, raskausajat olivat meillä runsaan seksin aikoja. Peppuseksiä ei enää ihan lopussa harrastettu, mutta muuta kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon siskon kanssa naitiin useasti kun vaimo oli viimeisillään raskaana.

Vierailija
4/6 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies oli se jota ei raskausaikana kiinnostanut, joten saa kyllä paistinpannusta jos jää joskus kiinni raskausaikana pettämisestä. Pettäminen on aina hanurista, mutta kaikkein eniten se on hanurista silloin kun pihtaa kotona. Kunnon tuplaloukkaus.

Vierailija
5/6 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin raskaana ollessani todella halukas seksiin, mutta mieheltä lopahti halut täysin raskauden puolivälissä. Pelkäsi kai satuttavansa vauvaa tai jotain. Pidin sitten kiimoissani omaa kivaa loppuajan.

Vierailija
6/6 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon kävi kuumana kuin hellan koukku, muuta tehtykään kuin naintiin koko ajan loppuun asti.. Sama juttu joka raskauden aikana.

Henk.koht sylettää miesten rottanainen käytös ja syrjähypyt kun oma rakas odottaa hänelle lasta. Hieno tulevaisuus lapsella kun faija on kalun ohjaama epäluotettava ni.lkki.