Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erittäin hankala lapsi

Vierailija
20.06.2021 |

Aina ollut jotenkin pettymys tuo likka. Sellainen heikonläntä, oikein intohimoa ei mihinkään. Pelkäsin jo sen teinivuosina, että saakohan poikaystävää ja ei tietysti saanut. Yliopistoon tietysti meni, kun on lukupäätä, mutta ei oikein sielläkään hänelle suunta valjennut. Valmistui kyllä, mutta vain määräaikaisuuksia on saanut. Jotenkin niin pettymys, kun miettii, kuinka itse olen kyennyt tekemään huippu-uran ja pysynyt tarjoamaan likalle kaiken. Silti hänestä näyttää tulevan vain keskinkertaisuus. Että ottaa kaaliin.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmönen sunnuntai-illan trollipeikko.

Vierailija
2/20 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit haukkua lastasi, on varmaan sua älykkäämpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta hänen olisi pitänyt pystyä parempaan ottaen huomioon kaiken sen vaurauden, joka hänellä on ollut käytössään.

AP

Vierailija
4/20 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mielestäsi tapahtui? Tarkoitan, että mitkä tekijät vaikuttivat siihen, että hän jäi sinusta jälkeen?

Vierailija
5/20 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä noista asioista oli se hankala-osuus. Onko äitinsä hankala?

Vierailija
6/20 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankala on ollut kestää kaikki nämä pettymykset: hän ei ole kyennyt mitään odotuksia lunastamaan. Hirvittää ajatella, että saa meidän omaisuutemme kuoltuamme!

AP

Vierailija
7/20 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jag älskar dig❤

Vierailija
8/20 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mielestäsi tapahtui? Tarkoitan, että mitkä tekijät vaikuttivat siihen, että hän jäi sinusta jälkeen?

Sen kun tietäisin. Kaiken piti olla kohdallaan: täyden kympin vanhemmat, rahaa ja päämääriä. Mutta hän ei vain noussut massan yläpuolelle.

AP

Vierailija
9/20 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin äsken pizzaa,kyllä oli hyvää.

Vierailija
10/20 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hankala on ollut kestää kaikki nämä pettymykset: hän ei ole kyennyt mitään odotuksia lunastamaan. Hirvittää ajatella, että saa meidän omaisuutemme kuoltuamme!

AP

Minkä omaisuuden.

Ei teillä mitään ole.

Vierailija
11/20 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tytöllä on eri kiinnostuksen kohteet kuin teillä, ettekä pääse yli asiasta. Sen sijaan olette "kannustaneet" oikeaan suuntaan, eli painostaneet ja lytänneet joka ainoassa asiassa. Mullakin oli tollaset vanhemmat, pystyin nousemaan arvostelun yläpuolelle lopulta. Kaikki ei pysty ja jää sitten maahan lyödyn itsetunnon kanssa alisuoriutujiksi, kun eivät kelpaa vanhemmilleen kumminkaan.

Vierailija
12/20 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta lapsen arvostelu mielessäsi, se ei tuo hyvää energiaa hänelle ja voimaa. Keskity omiin projekteihin. Hänellä on intohimoja ja kykyjä edelleen, ei kerro ehkä kaikista vanhemmille. Ei nuorilla ole intoa täysin samaan asiaan, mihin vanhemmilla, se kirkastuu ajan myötä. Ei hän ole hankala, kuulostaa yritteliäältä, ulkomailla on uria ei suomessa kaikille, pieni maa.

Vierailija
13/20 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta hänen olisi pitänyt pystyä parempaan ottaen huomioon kaiken sen vaurauden, joka hänellä on ollut käytössään.

AP

Vauraus kuulostaa siltä, että on aika ottaa pari ulkomaanmatkaa kummallekin. Ja rentoutua välillä.

Vierailija
14/20 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moderointi on p tä.Syökää sukkanne...

Vierailija
15/20 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tainnut olla kympin vanhemmat kuitenkaan.

Vierailija
16/20 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kyllä henkilökohtaisesti avaajan tuskan, näiden kanssa on painittu myös meidän pojan kanssa.

Olen yrittänyt opettaa sille "elitististä nöyryyttä". Siis sitä, että tunnustaa olevansa etuoikeutetussa asemassa, jo pelkästään geeniensä vuoksi, mutta silti sitä omaa kontribuutiotakin tarvitaan. Isänsä on yhteiskunnallisesti merkittävä vaikuttaja ja minä, äitinsä, olen hoikka ja kaunis. 

Ja mitä tuo jolppi tekee? Kyllähän se lääkikseen pääsi, mutta aikoo terveyskeskuslääkäriksi. Siis voitteko kuvitella? Ei siis esim. plastiikkakirurgiksi, tai joksikin muuksi, millä olisi oikeasti merkitystä.

Vierailija
17/20 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

O sole mio 😎

Vierailija
18/20 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös pettynyt. Olisi voinut synnyttää jo vaikka 13v lähtien kun alkoi vuotaa, mutta ei. Lisää ihmisiä ei muka maapallolle tarvita. Mietin että voisinko itse mainostaa hänen ränniään pojille.

Vierailija
19/20 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tainnut olla kympin vanhemmat kuitenkaan.

Mitä tarkoitat?

AP

Vierailija
20/20 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen kyllä henkilökohtaisesti avaajan tuskan, näiden kanssa on painittu myös meidän pojan kanssa.

Olen yrittänyt opettaa sille "elitististä nöyryyttä". Siis sitä, että tunnustaa olevansa etuoikeutetussa asemassa, jo pelkästään geeniensä vuoksi, mutta silti sitä omaa kontribuutiotakin tarvitaan. Isänsä on yhteiskunnallisesti merkittävä vaikuttaja ja minä, äitinsä, olen hoikka ja kaunis. 

Ja mitä tuo jolppi tekee? Kyllähän se lääkikseen pääsi, mutta aikoo terveyskeskuslääkäriksi. Siis voitteko kuvitella? Ei siis esim. plastiikkakirurgiksi, tai joksikin muuksi, millä olisi oikeasti merkitystä.

Tähän hieman jatkoa. Kuten voitte todeta, poikamme ei ole niin menestyksekäs tai kunnianhimoinen, kuten me vanhempina toivoisimme.

Tyttäremme sen sijaan toimii VIP Lounge-emäntänä. Ymmärrän sen kuulostavan vaatimattomalta, ja mieheni usein sarkastisesti naureskelee, että sehän on vaan ylipalkattu sisäkkö. Totta tavallaan tuokin, mutta miettikää, mitkä mahdollisuudet tutustua varakkaisiin ihmisiin. Hänellä on ollut aina selvä visio: naida rahaa.

Hän toi vappuna villallemme sulhasehdokkaan, ranskalainen henkilöstöpäällikkö. Hyvätapainen herrasmies, mutta emme häntä vielä hyväksyneet. Toivomme hänen toimittavan uskottavan urakehityssuunnitelman.

Hyväksyntää puoltaa kuitenkin se, että tyttäremme täyttää pian 22 vuotta, eikä hän siis ikänsä puolesta ole enää sitä kaikkein halutuinta vaimomateriaalia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan