Miksi kauniiden naisten kaveritkin on kauniita?
Rumat ei kelpaa seuraan?
Kommentit (29)
Naiset näyttää kauniimmilta laumassa.
Kyllä sen jo kouluaikana huomasi että kauneimmat eivät halunneet olla kavereita esim. ylipainoisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan ole kaunis, vaikka useimmat kaverini ovat.
Kyllä vaan olet, koska vaatimattomuus kaunistaa 😘
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen jo kouluaikana huomasi että kauneimmat eivät halunneet olla kavereita esim. ylipainoisten kanssa.
Monet kauniit nimenomaan haluavat olla rumien kavereita. Se kaveri on vähän niin kuin harmaa verho joten vasten saa itse loistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet kauniit nimenomaan haluavat olla rumien kavereita. Se kaveri on vähän niin kuin harmaa verho joten vasten saa itse loistaa.
JOTA vasten, piti sanomani.
sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätetäänkö nämä sitten some-kuvien ulkopuolelle?
Ystäväni olivat kauniita, mutta seurustelin rumien miesten kanssa.
Luulen, että tilanteessa oli jotain logiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on myös mun kokemus. En ole kelvannut kaunottarien seuraan ikinä, en nuorena enkä aikuisena.
T. Meikitön peikko
Viime viikolla meni kaikki työt, sitten lähti tavallaan kämppä alta. Onneksi oli niin pieni kämppä, että sain muutamassa päivässä kamat kasaan. Vanhemmat tulivat auttamaan ja yritimme vähin äänin kulkea tätä välimatkaa tässä, Voronkova kertoi tuolloin.
Salaa on muutettava, ettei kukaan huomaa.
koska heillä on samanlaiset mielenkiinnon kohteet. Jos joku on äärimmäisen kiinnostunut muodista, shoppailusta, rakennekynsistä ja meikeistä, harvemmin hän viihtyy sellaisen ihmisen kanssa, joka viihtyy lähinnä verkkareissa metsässä. Ja päinvastoin.
Olihan tuossa ihan normaaleja neitoja jos katsot yleiskuvan taakse, vaan juhlavaatteet päällä ja meikit.
Ihminen hakeutuu kaltaistensa seuraan.
Kauniit ihmiset haluavat olla muiden kauniiden ihmisten seurassa.
Harva nainen on kaunis luonnostaan, vaan tekevät itsestään kauniin. Joten on ymmärrettävää että niillä kauniilla naisilla on yhteiset mielenkiinnon kohteet, paljon yhteistä keskusteltavaa.
Minulla on pari kaunista ystävää enkä minä ymmärrä mitään niistä kauneushoidoista missä he käyvät ja tuotteista mitä he käyttävät. Joten eipä niistä kannata keskustella ainakaan mun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Viime viikolla meni kaikki työt, sitten lähti tavallaan kämppä alta. Onneksi oli niin pieni kämppä, että sain muutamassa päivässä kamat kasaan. Vanhemmat tulivat auttamaan ja yritimme vähin äänin kulkea tätä välimatkaa tässä, Voronkova kertoi tuolloin.
Salaa on muutettava, ettei kukaan huomaa.
Uusimaa oli tuolloin suljettuna koronan vuoksi.
No 120kg painoinen ei kyllä kestä jumppa, dieetti, meikkaus ja some juttuja, joten ne kyllä karsiutuu ihan itsekseen noista joukoista.
Olen huomannut, että laatikkoleukaisilla urheilullisilla chadeillakin on yleensä kavereina toisia laatikkoleukaisia urheilullisia chadeja.
On kyllä kulmakarvat vähän röyhähtäneet kasvamaan edellisiin kuviin verrattuna. Sitä se kesä teettää….
Minä en ainakaan ole kaunis, vaikka useimmat kaverini ovat.