Onko se irtosuhde, jos harrastaa seksiä kyseisen henkilön kanssa vain kerran?
Esim tapailee jonkun aikaa, sitten ekan kerran jälkeen jompikumpi totetaa, että tää olikin tässä. Ja itse kyllä ajatteli, että tästä olis voinut tulla enemmänkin, mutta ei vaan tullut.
Kommentit (8)
Ei yksi kerta homoksi tee ja kymmenestä kerrasta nollautuu.
Kerran jos tujauttaa, niin ei lasketa.
Irtosuhde on huono sana, koska yleensä sillä tarkoitetaan juuri sitä, että ei ole mitään suhdetta, vaan tuttavuus kestää useimmiten vähemmän kuin vuorokauden.
Minusta ap kuvaa tapailua. En minä ainakaan ole yleensä kertaakaan harrastanut seksiä tapailumiesten kanssa, kun jo siinä tapaillessa on käynyt ilmi, että en olekaan kiinnostunut heistä vakavammin. Sellaisia miehiä tapaillaan, jotka ovat ikäänkuin seueustelukandidaatteja. Niistä yleensä paljastuu jotain vikaa jo melko pian, tai ei ole kemiaa, joten homma jää siihen.
Irtosuhde taas on mielestäni sellainen, että tapaa jonkin baarissa, tai nykyään kai tinderissä, ja harrastaa seksiä sinä samana iltana/päivänä, eikä sitten tapaile muuten. Sen irtosuhteen voi myös toistaa sen saman kanssa jonkin kerran, mutta määritelmällisesti siihen ei kuulu mitään treffeilläkäyntiä tms yhteydenpitoa. Ne miehet ovat vaan seksiin tarkoitettuja, eikä niistä odota tai halua sen enempää.
Mulla on ollut nämä kaksi eri mieskategoriaa aina hyvin erillään toisistaan ja niieen treffimiesten kanssa en ole harrastanut seksiä yleensä n 99% tapauksista ollenkaan.
Se on irtosuhde jos tavataan vain seksin merkeissä
Moraalitonta tautien levittämistä se on. Ja mies saa aina parhaat naurut hölmöistä naisista.
Niin ja näitä yhteen kertaan jääviä alkaa kertyä.