Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi hullut poliitikot alentavat Suomen syntyvyyttä?

Vierailija
20.06.2021 |

Hirveästi puhutaan siitä että Suomen syntyvyys pitäisi saada nousuun, mutta poliitikot päättömillä päätöksillään aiheuttavat täysin päinvastaista!
Oppivelvollisuutta pidennetään! Kaikki suomalaiset yritetään pakottaa opiskelemaan vähintään 18 vuotiaiksi asti. Mutta silloinhan syntyvyys laskee. Ylellä on tällänen juttu lapsimääristä Afrikassa:
https://yle.fi/uutiset/3-10173814
Siellä lukee:
"Monet kansainväliset tutkimukset osoittavat, että mitä enemmän kouluvuosia naisella on, sitä vähemmän lapsia hän saa."
Niin! Kun suomalaiset naiset pakotetaan opiskelemaan entistä pidempään niin sitten syntyy entistä vähemmän vauvoja. Opiskelu lisääntyy, syntyvyys laskee.
Jotta syntyvyys nousisi niin pitäisi tehdä päinvastoin: oppivelvollisuutta pitäisi lyhentää. Vähemmän koulunkäyntiä, enemmän vauvoja!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ilmeisesti tuo koulujen käyminen vaikuttaa negatiivisesti vain siihen kuinka paljon naiset tekevät lapsia. Miehet saavat lapsia vaikka he kävisivät kouluja.

Joten Suomessa naisten oppivelvollisuutta pitäisi lyhentää. Miesten oppivelvollisuutta voidaan pidentää, jos niin halutaan. Ja ainahan sanotaan että pojat pärjäävät koulussa huonommin kuin tytöt, joten pojathan silloin tarvitsevatkin tyttöjä enemmän kouluvuosia.

Fiksut nopeasti oppivat tytöt oppivat tarpeeksi kun käyvät kouluja 12 vuotiaiksi asti. Tyhmät hitaasti oppivat pojat tarvitsevat kouluja 18 vuotiaiksi asti. Lopputuloksena kaikki saavat kouluviisautta tarpeeksi paljon ja syntyvyys nousee.

ap

Vierailija
2/4 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Mestari!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ne jotka haluavat olla kotona hoitamassa lapsiaan niin heille pitäisi antaa tämä mahdollisuus. Hoitaa lapset itse.

Nykyään on lähes rikos jos on kotiäiti.

Oma äitinikin haukkui kun olin kotona kun nuorin täytti 3-vuotta.

Oma äitini joka teki ”uraa” jätti meidät lapset heitteille henkisesti. Ei ollut kiinnostunut mistään meidän tekemisistä.

Samaa kokenut muutkin uraäidin lapset. Tuttu oli kotona siskonsa kanssa kun oli 3-vuotias ja sisko 5-vuotias…

Eräs tyyppi on taas jätetty kotiin veljensä kanssa jatkuvalla syötöllä heidän ollessa alle 10-vuotiaita.

Olen keskustellut muiden uraihmisten lasten kanssa ja meille pitäisi kyllä perustaa joku tukiryhmä.

Vierailija
4/4 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä ne jotka haluavat olla kotona hoitamassa lapsiaan niin heille pitäisi antaa tämä mahdollisuus. Hoitaa lapset itse.

Nykyään on lähes rikos jos on kotiäiti.

Oma äitinikin haukkui kun olin kotona kun nuorin täytti 3-vuotta.

Oma äitini joka teki ”uraa” jätti meidät lapset heitteille henkisesti. Ei ollut kiinnostunut mistään meidän tekemisistä.

Samaa kokenut muutkin uraäidin lapset. Tuttu oli kotona siskonsa kanssa kun oli 3-vuotias ja sisko 5-vuotias…

Eräs tyyppi on taas jätetty kotiin veljensä kanssa jatkuvalla syötöllä heidän ollessa alle 10-vuotiaita.

Olen keskustellut muiden uraihmisten lasten kanssa ja meille pitäisi kyllä perustaa joku tukiryhmä.

Suomessahan on joitain vähemmistöjä jotka elää silleen että äidit on kotona lasten kanssa. Ainakin so malit taitaa olla tuollaisia. Ne on usein erittäin vähän tekemisissä valtaväestön kanssa. Ja niinpä heitä syytetään "huonosta integroitumisesta valtaväestöön". Mutta mahdotontahan valtaväestön kanssa on olla tekemisissä jos jo heti ensihetkestä alkaen saa osakseen roppakaupalla paheksuntaa elämäntapansa takia.

Suomessa ei erilaisuutta hyväksytä. Pitää valita: on integroitunut valtaväestöön ja elää tasan tarkkaan niinkuin kaikki muutkin TAI pysyy täysin erossa valtaväestöstä ja elää omalla tavallaan. Vähemmistöt on tuohon jo tottunut, ne on oppinut jo ajat sitten pysymään kaukana ahdasmielisistä paheksujista. Mutta jos olet lähtöisin valtaväestöstä, siis ns. kan ta suo malainen, niin sitten ompi vaikeampi oppia mikä pelin henki on ja tottua siihen.