Pitäisikö naisilla kasvaa säärikarvaa reisissä?
Itselläni ei kasva, ainakaan sellaista mikä pitäisi sheivata. Ihan yksi kaksi sellaista karvaa, muuten aivan ohutta nöyhtää, joka ei näy eikä tarvitse sheivata. Ainoastaan polvien alapuolelta jalkateriin pitää sheivata. Onko normaalia vai miten muilla?
Puhun nyt siis synnynnäisistä suomalaisita, ei muista joilla esim. välimeren geenejä ym...
Kommentit (8)
ei. säärikarvat kasvaa säärissä. Reisikarvat kasvaa reidessä.
Mulla kasvoi reisien takapuolella silloin kun olin kovin lihava.
Muutama haiven on siellä täällä vain ja nekin sheivaan pois. Ei ole kyllä karvoituksella pilattu meikäläistä, mutta onneksi on kuitenkin paksut hiukset ja kulmakarvatkin löytyy, muuten ei tuo lähes karvattomuus haittaa.
Tyhmä. Ei kai reisissä säärikarvoja kasva.
Jos on tarkoitus kysyä, kasvaako naisillakin reisissä karvaa, niin eiköhän kaikilla jonkin verran kasva. Toisilla se vain saattaa olla niin hentoa, ettei kunnolla edes näy, jotkut sitten joutuvat sheivaamaankin, jos haluavat ettei se näy.
Mulla on vaaleankarvaiset reidet, mutta sheivaan vain sääret. Reisikarvat ei ole tosiaan pahin vika ulkonäössäni.
En tiedä pitäisikö, mutta mulla ei ainakaan. Polvien alapuolellakaan ei kasva paljon mitään, joten sheivaan todella harvoin.