Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies osaa sitten heittäytyä säälittäväksi tyypiksi, kun meillä on vieraita.

Vierailija
22.08.2006 |

Jatkuvaa valitusta, kuinka hän on väsynyt kun käy töissä. Ja voi, voi, kun lapset aina yöllä herättelee ja vali, vali. Ja vieraat, varsinkin miesvieraat ihmettelee suureen ääneen, KUINKA heillä sovittiin että ei tarvitse herätä kun käy töissä.

Totuus on se, ettei miehen varsinkaan työpäivien välisinä öinä TARVITSE herätä lapsien vuoksi, vaan minä kotiäitinä taatusti hoidan sen puolen.

Ja silloinkin kun miehellä on vapaata, ei hypi lasten vuoksi yökausia niin kuin minä teen. Joskus aamuisin olen pyytänyt, että nousisi lasten kanssa jotta saisin edes pitkän aamun. Joo, illalla lupaa, mutta aamulla on asia jo unohtunut.

Voi kun minulla olisi pokkaa sanoa tuo vieraiden kuullen joskus, mutta enhän toki kehtaa...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä anna mieheni vedättää mua, oli vieraita tai ei. Häpeä on hänen eikä minun jos korjaan.

Vierailija
2/3 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sitä tuo tätä, tee sitä tee tätä.

Huvittavaa! välillä mä teen ja välillä en. Riippuu ihan siitä millä tuulella olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan sitten kun vieraat ovat lähteneet, niin alat keskustelemaan miehesi kanssa siitä että oliko hän ihan tosissaa, ja että et pidä hänen kommenteistaan vieraiden edessä jne. Ja että nämä puheet eivät ole mielestäsi kivoja kun ne eivät ole totta ja alentavat sinua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan