Miksei k-ruoka sovellus toimi?!
Muutama päivä sitten tuli päivitys ja sen jälkeen aina kirjautuessa häviää käyttäjätunnus ja salasana-kentät. Eli pitää arviosta ne vaan kirjoittaa, vaikka kenttiä ei näy. Tänään oli kadonnut plussakortin numero omasta profiilista, vaikka ollut siellä aina ja kuitenkin k-ruoka verkkosivuilla omissa tiedoissani näkyy. Ei auta, vaikka yrittäisin lisätä kortin uudestaan, ei näy silti siellä. Sovellus toimi moitteettomasti vielä kuukausi sitten, kun sen latasin puhelimeen. Asiakaspalvelusta eivät osaa sanoa mistä johtuu. Neuvoivat päivittämään sovelluksen, mutta ei anna uusia päivityksiä ja evästeetkin tyhjentänyt eikä sekään auta. K ruoka-nettisivuilla lisäksi häiriöitä, näyttää jonkun tekstin moninkertaisena.
Onko muilla ollut samanlaista? Johtuuko androidista vai mistä?
Kommentit (7)
Käytän vain Tietokoneella, siellä nettisivut toimii.
Sama ongelma minulla. Tosi kauan toimi moitteettomasti kunnes nyt sitten. Latauksen ja asennuksen jälkeen avautuu vain musta sivu. Kaikkeni olen yrittänyt mitä nyt ohjeita olen löytänyt. Pakko luovuttaa. Ei ole hyvää mainosta Keskolle.
Minulla loppui näkymästä viikon mobiilietu ja omat edut. Ei osanneet sanoa muuta kuin poista ja asenna uudelleen. 😆 No sitä olen tehnyt jo useita kertoja. Ei korjaannu. Ihan hanurista. Taidan lopettaa k-asiakkuuden ja siirryn takaisin Prismaan ja myös Lidliin kun ovat lähekkäin. Matka ostoksille kyllä hiukan pitenee.
En kai ainoa ole, jolla, tämä ongelma. En oo voinut pelata sovelluspeliä tästä päivästä lukien, koska yhtäkkiä ei vaan näy plussakorttia sovelluksen tiedoissa.