kuinka monta kertaa päivässä ulostat?
Jos et päivittäin niin kuinka monta kertaa viikossa?
Kommentit (31)
Kerran päivässä, ensimmäisen ja toisen aamukahvikupillisen välissä.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 18:07"]
Mulla on hirvee aamupaska ongelma! Eli aamulla heti kun nousen ylös niin kauhea vatsan väänne ja eikun vessaan, ensin tulee ihan ok kiinteää ja sit loput läysempää. No sit meen juomaan ison kupin pannukahvia, ja hyvä että ehdin kupin loppuun kun pitää juosta taas vessaan, tälläkertaa tulee löysää. Ja vielä kun oon jo saanu töihinmenovaatteet päälle ja melkein jo lähdössä pitää käydä ripulilla..
Ei ole varmaanihan normaalia.. nyt ollu joka aamu jonkin aikaa jo,, arki aamuina lähinnä, taitaa olla stressi-vatsa.. :-(
[/quote]
Ookko aatellu, että saattais sillä kahvikupilla ja muilla elintavoilla olla osuutta?
Yleensä 1-2krt/pv, mutta joskus jopa 4krt päivä. Olen lisännyt kuitua ruokavalioon. Jos en ulosta väh. 1krt/pv niin alkaa särkemään päätä. sen olen huomannut, ei tärkeää vatsan toiminta.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 18:22"]1-4 kertaa päivässä on varmasti aika lähellä totuutta. Mulle on harvinaista, jos jonain päivänä ei tuu kakka ollenkaan. Sit seuraavana päivänä kyllä varppina tulee. Paitsi jos oon reissussa, silloin saatan olla pari päivän kakkaamatta.
[/quote]
Sen jälkeen sitä tavaraa vasta tuleekin?
ketä kiinnostaa sun paskalla käyntisi?
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 16:53"]
Jos et päivittäin niin kuinka monta kertaa viikossa?
[/quote]
En harrasta ulostamista. Homojen hommaa.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 18:45"]
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 18:22"]1-4 kertaa päivässä on varmasti aika lähellä totuutta. Mulle on harvinaista, jos jonain päivänä ei tuu kakka ollenkaan. Sit seuraavana päivänä kyllä varppina tulee. Paitsi jos oon reissussa, silloin saatan olla pari päivän kakkaamatta.
[/quote]
Sen jälkeen sitä tavaraa vasta tuleekin?
[/quote]
Kyllä :)
Joka aamu tulee kaikki edellisen päivän syömiset ulos.
1-4 kertaa päivässä on varmasti aika lähellä totuutta. Mulle on harvinaista, jos jonain päivänä ei tuu kakka ollenkaan. Sit seuraavana päivänä kyllä varppina tulee. Paitsi jos oon reissussa, silloin saatan olla pari päivän kakkaamatta.