Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

viisaammat!! Kertokaa voiko menkat tulla kaksi kertaa saman kk aikana?!

22.08.2006 |

Minulla on 3 kk synnytyksestä ja kierto tietysti vähän sekaisin. Menkat ollut nyt jo 2 kertaa. Viimeksi heinäkuussa menkat oli 12 pvä ja taasen elokuussa jo 1. päivä. Nyt mahassa on viime yöstä ollut kipeä tunne että menkat alkaisivat taas?! Onko mahdollista?! Eli ed son n. 2,5 vkoa,. Ei muuten, mutta olemme miehen kanssa pääsemässä synnytyksen jälkeen ensimmäistä kertaa kahdestaan pienelle matkalle ja onhan se tylsä jos menkat olisivat siellä..Varsinkin kun matkan PITI ajattua sellaiseen ajankohtaan et ei ole mahdollista. Voiko olla jotain synnytkseen liittyvää kohdun supistelua. Poika on juuri vähentänyt imemistä ja toinen rinta on tyhjentynyt kokonaan.

Toivottavsti joku osaa vastata!! Kiitos paljon.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan voi tulla. Mulla kävi näin kans. Tosin alkoivat myöhemmin kun sinulla synnytyksen jälkeen. Tosiaan, elimistö ja hormoonit on vielä sekaisin synnytyksestä. Mulle gyne selitti, että kyseessä on tilanne jolloin munarakkula ei " jaksa" kypsyä kunnolla, siksi vuotoa tulee tiheästi. Toivottavasti tilanne sulla pian helpottaa ja matka sujuu hyvin.

Vierailija
2/2 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin tuli tasan 2 vkoa ekojen menkkojen jälkeen TAAS menkat. (Ekat oli noin 4 kk synnytyksen jälkeen.)

Ainut positiivinen puoli tuossa oli, että ne tokat menkat ei kestäny kuin 3 päivää...

Ja ehkä kolmannet tulee jo " ajallaan" , koska nyt on jo mennyt yli 2 vkoa... :-)

Täysimetän edelleen, joten se ei ainakaan mun tapauksessa vaikuta asiaan mitenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla