Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita jotka eivät tee MITÄÄN mökillään?

Vierailija
19.06.2021 |

Sain alle 20-kymppisenä ihanan jo silloin ikivanhan mökin perinnöksi kaukaiselta sukulaiseltani. Hän oli lapseton ja muistanut vaan miten tykkäsin leikkiä rantahiekassa. Siinä hän on oikeassa.
Mökkiin kuljetaan pienen kivisillan kautta ja mökki eräänlaisen niemekkeen lopussa leventyvän niemen kärkiosa. Mökillä on alkeellinen mutta tila on aika iso ja valtaosin metsän peittämä.
Omistan moottorisahan mutta pelkään käyttää sitä ja siksi piha alkaa kutistua ja metsä vallata jo kohta mökinkin.
Pitäisi kai palkata joku mutta olen aika köyhä. Mökkiäkäön en osaa remontoida. Katolle olen laittanut huopaa ja uuden takan ja laminaattilattian josta olen ylpeä.
Yleensä luen täällä kirjoja tai vaellan niemellä ja rannoilla. Paljon olen vedessä ja rantahiekalla mutta tiedän että mökki ja pihapiiri rapistuvat hoidon puutteessa.
Olen silti vain yksittäinen kaupunkilaisnainen eikä aikani riitä mökistä kunnolliseen huolehtimiseen. Siksi en pidä lemmikkejäkään.
Tänäänkin keräsin vain ajopuita ja sahasin ne ja mietin että olisipa halkoja, tässä kuitenkin on aika paljon metsää, ei myyntimääriä ja hankalasti täällä niemellä ja ohuimmillaan mantereen välissä on vain tuo kivisilta.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisin sinä niin myisin pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi