Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vituttaa ääliömies

Vierailija
11.06.2014 |

Mä olen raskaana, rv 35, vauva syntyy kohta. Lääkäri on kieltänyt kaikenlaisen kantamisen jo monta viikkoa sitten, mun pitäisi levätä ja ottaa rennosti kun vauva on jo laskeutunut ja paikat alkaneet pehmentyä.

Eli olen miehelle sanonut, että en saa käydä kaupassa. En saa kantaa kasseja. Muutaman kerran olen pyytänyt miestä menemään kauppaan, ja onkin tosi kiva kun hän tuo yhden maidon, yhden jugurtin ja omenan (nyt mä ehkä vähän liioittelen). Joka tapauksessa, hän ei mitenkään ikinä kanna kotiin sellaista määrää ruokaa, että meidän monilapsinen perheemme saisi siitä edes kahdeksi päiväksi syödäkseen. Mua niin vituttaa olla pyytämässä koko ajan, että voisitko käydä siellä kaupassa, voisitko ostaa ruokaa, voisitko miettiä, mitä syödään, voisitko siivota jälkesi, voisitko laittaa kenkäsi kaappiin, voisitko viedä nuo pahvilaatikot varastoon, voisitko imuroida, voisitko tehdä jotakin. Jos imuroi, jättää imurin keskelle lattiaa ja huonekalut hujan hajan. Jos tiskaa, ei ainakaan tiskaa kaikkia astioita. Ikinä ei tiskaa ruokailuvälineitä. Ei vittu ikinä. Ja jos minä tiskaan ne ruokailuvälineet ja pyydän häntä tiskaamaan loput, niin jättää kattilat ja muut inhottavammat pestävät pöydälle, kun ei ne mahtuneet kuivumaan. Koska niitä ei voi ilmeisesti pyyhkeellä kuivata ja laittaa suoraan kaappiin. Mä en jaksa.!

Ajaa partansa, niin on lavuaari täynnä sitä karvamoskaa. jne.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, ja perhe sen kun vaan lisääntyy.

Vierailija
2/28 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on.

Vierailija
4/28 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikelle muulle tunnen myötätuntoa mutta sitä ihmettelen, mikset voi tehdä miehelle yksityiskohtaisia ostoslistoja (tuotemerkit, määrät jne) jos se ei itse osaa ajatella?

Vierailija
5/28 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaxuhali<3

Vierailija
6/28 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 13:25"]

Voi voi, ja perhe sen kun vaan lisääntyy.

[/quote]

Mikäköhän siinä on, että empatia ja sympatian säteily vähenee sitä mukaan mitä enemmän perheessä on lapsia.

Vierailija
7/28 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole seppä syntyessään. Jos sinä olet tähän asti kaiken tuon hoitanut niin ei kukaan auttamatta osaa tehdä asioita yhdessä yössä yhtä hyvin kuin sinä. Niin ja muista teko on tulosta tärkeämpi. ;)

Vierailija
8/28 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lääkäri varmaan ihan sitä tarkoittanut, että ryhdyt kokonaan kädettömäksi.

Vierailija
9/28 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaus ja voimia loppuraskauteen.

Vierailija
10/28 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaus ja voimia loppuraskauteen.

Vierailija
11/28 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tee sille ostoslista! Siitä se vähtellen itsekin oppii mitä perheen ruuat vaatii. Kukaan ei ole seppä syntyessään. Siivousjutut muakin ärsyttäisi, mut nalkutus ei varmana toimi. Sun pitää jotenkin mukavammin opastaa sitä.

Vierailija
12/28 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mällit näemmä jättää rööriin;)

Vierailija
13/28 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 13:38"]

Ei lääkäri varmaan ihan sitä tarkoittanut, että ryhdyt kokonaan kädettömäksi.

[/quote]

Ja jalattomaksi. Ota sitä ukkokultaa kädestä kiinni ja menkää yhdessä sinne kauppaan. 

Lasten ikää et mainitse, mutta ovatko he yhtä kädettömiä kuin mies.

Vierailija
14/28 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeimmissa raskaustapauksissa nainen ei kestä edes katsoa kun toinen - yleensä vastahakoinen uros - siivoaa omaan tyyliinsä lyylinsäkin jätökset.

Vierailija
15/28 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kohta sulla on 2, joille kirota noita samoja asioita joka ikinen päivä :)

Vierailija
16/28 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 14:09"]

Vaikeimmissa raskaustapauksissa nainen ei kestä edes katsoa kun toinen - yleensä vastahakoinen uros - siivoaa omaan tyyliinsä lyylinsäkin jätökset.

[/quote]

Juu, raskaus on iso ponnistus. Kitalakilaukaus noille miehille pakolliseksi, jotka ei punaistamattoa rouvan jalkoihin levitä.

Vierailija
17/28 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset vastauksista. Tottakai on oma vikani, mitäs ryhdyin lisääntymään ja niin edelleen. Ehkä osalla vastaajista jäi huomaamatta alkuperäisestä viestistäni se seikka, että tilanne on nyt siis muuttunut. Ennen olen pystynyt hoitamaan tietyn määrän kotihommia ja fyysisesti raskaampia töitä, nyt en pysty. Tilanteessa on siis tapahtunut muutos, jota mies ei tajua. Kun ei jumalauta pysty kantamaan sitä kauppakassia, niin ei pysty. Enkä ole mitenkään salannut asiaa, vaan kertonut miehelle, monta viikkoa sitten. Ja mitä tekee mies? Kysyy mitä tarvitaan kaupasta? Menee kauppaan? Ei. Ei kyllä tasan yhtään mitään. 

Toki voin tehdä listan. Olen monta kertaa tehnytkin. Mitä tekee mies? " En löytänyt maitoa kaupasta. Siellä oli banaanit/omenat tms loppu. Ei siellä ollut jugurttia." Tuo kotiin pienen pussillisen tavaraa, just sen verran, että iltapala saadaan aikaiseksi. Ei mieti yhtään oma-aloitteisesti, että mitäs söisimme huomenna. Mitäs lapsille harrastuksiin eväiksi. Mitäs vaimolle huomenna lounaaksi. 

Että toki voin tehdä listan, mutta se ei tarkoita, että mies tuo ne tavarat kaupasta. Toki voin pyytää menemään kauppaan uudestaan. Mutta oikeesti, ei kai se ole normaalia, että mun tarvii aikuista miestä pyytää tällaisessa tilanteessa osallistumaan? 

EIhän tämä tietenkään ole teidän ongelma, eli pahoittelut kaikille teille, joilta tulee vittuilua vastaukseksi, sovitaan niin, että on minun oma vikani ja olen tyhmä. Ja kiitos niistä voimahaleista, mä en yleensä niistä perusta, mutta jostakin syystä nyt kaipaan hieman sympatiaa enkä edes kehtaa tästä asiasta tutuille kertoa.ap

Vierailija
18/28 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 13:27"]

Kaikelle muulle tunnen myötätuntoa mutta sitä ihmettelen, mikset voi tehdä miehelle yksityiskohtaisia ostoslistoja (tuotemerkit, määrät jne) jos se ei itse osaa ajatella?

[/quote]

Voi jeesus. Äidiksi ja isäksi pitäisi ryhtyä miehellekin.

Vierailija
19/28 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 14:57"]

Kiitokset vastauksista. Tottakai on oma vikani, mitäs ryhdyin lisääntymään ja niin edelleen. Ehkä osalla vastaajista jäi huomaamatta alkuperäisestä viestistäni se seikka, että tilanne on nyt siis muuttunut. Ennen olen pystynyt hoitamaan tietyn määrän kotihommia ja fyysisesti raskaampia töitä, nyt en pysty. Tilanteessa on siis tapahtunut muutos, jota mies ei tajua. Kun ei jumalauta pysty kantamaan sitä kauppakassia, niin ei pysty. Enkä ole mitenkään salannut asiaa, vaan kertonut miehelle, monta viikkoa sitten. Ja mitä tekee mies? Kysyy mitä tarvitaan kaupasta? Menee kauppaan? Ei. Ei kyllä tasan yhtään mitään. 

Toki voin tehdä listan. Olen monta kertaa tehnytkin. Mitä tekee mies? " En löytänyt maitoa kaupasta. Siellä oli banaanit/omenat tms loppu. Ei siellä ollut jugurttia." Tuo kotiin pienen pussillisen tavaraa, just sen verran, että iltapala saadaan aikaiseksi. Ei mieti yhtään oma-aloitteisesti, että mitäs söisimme huomenna. Mitäs lapsille harrastuksiin eväiksi. Mitäs vaimolle huomenna lounaaksi. 

Että toki voin tehdä listan, mutta se ei tarkoita, että mies tuo ne tavarat kaupasta. Toki voin pyytää menemään kauppaan uudestaan. Mutta oikeesti, ei kai se ole normaalia, että mun tarvii aikuista miestä pyytää tällaisessa tilanteessa osallistumaan? 

EIhän tämä tietenkään ole teidän ongelma, eli pahoittelut kaikille teille, joilta tulee vittuilua vastaukseksi, sovitaan niin, että on minun oma vikani ja olen tyhmä. Ja kiitos niistä voimahaleista, mä en yleensä niistä perusta, mutta jostakin syystä nyt kaipaan hieman sympatiaa enkä edes kehtaa tästä asiasta tutuille kertoa.ap

[/quote]

Vihaan niin tätä, mutta nyt on ihan pakko: grow up!

Vierailija
20/28 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 14:57"]

[/quote]

Tyttökaverit on sympatiaan varten. Olen pahoillani, mutta tämä keskustelupalsta, jossa vaihdetaan mielipiteitä. Eikä vain myötäilyö siinä pelosssa, että joku voi kokea erilaisen mielipiteen uhkana.

ps. tuohon pahimman marttyyrin rooli sitten jeesuksen ei sovi kenellekään.