Aion tänään pyytää lähikaupan kassaneitiä pehmytjäätelölle
Kommentit (24)
Ihanan romanttista. Kannatan ideaasi, mutta mitäs jos hän kieltäytyy? Selviätkö kahdesta pehmytjäätelöstä?
Pyydä lähimetsikön kassialmaa pehmeälle jänikselle. Ehkä onnistutkin.
ostat vaan jotain pehmytjäätelöä? automaattisesti tulee kysymys mieleen että ootko heroinisti
Sulla on molemmissa päissä pehmyttä AP. Taitaa olla vielä farmariasukin.
Jos siinä päällä olisi nonparellejä niin itse ainakin kassaneitinä sanoisin kyllä.
Kauhea ajatus iski: mitäs jos neiti onkin rouva? Kassarouva? Ei hän silloin voi lähteä kanssasi pehmytjäätelölle.
Jos hän myy pehmistä, pehmis tulee varmaan korvista ulos. Pehmikselle pyytäminen on vähän erikoinen ajatus siinä mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Jos siinä päällä olisi nonparellejä niin itse ainakin kassaneitinä sanoisin kyllä.
Eiköhän se oo no-papparaisille.
Varmaan jättää juu työt siihen ja lähtee hengailemaan kun on satojen metrien jono.
Vierailija kirjoitti:
Jos hän myy pehmistä, pehmis tulee varmaan korvista ulos. Pehmikselle pyytäminen on vähän erikoinen ajatus siinä mielessä.
Minäkin haluaisin nyt tietää, että miten ap on saanut ajatuksen juuri pehmytjäätelöstä? Onko asiasta keskusteltu tai jotenkin vihjailtu kautta rantain? Vai onko ap tarjoamassa omaa suosikkiaan? Tämä on nyt jotenkin hyvin sekava kuvio. Ap, voisitko taustoittaa.
Pyydä niin tiedät vastauksen. Mitään et voi menettää. Tsemppiä vaan, toivottavasti neiti suostuu ja osaa arvostaa kaunista elettäsi.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan jättää juu työt siihen ja lähtee hengailemaan kun on satojen metrien jono.
Voi siinä tapauksessa haluta kylmän lonkeron. Varsinkin jos on koko päivän istunut kassalla.
Halua heti tietää, missä lähikaupassa myydään pehmytjäätelöä. Meilläpäin sitä saa vain jäätelökioskista.
Olet joku apu- koululainen ja aivoton, ainaski kirjoittelusta päätellen. Kasva ja kehity aikuiseksi.
Kaupoista ei saa pehmistä. Juttu haiskahtaa.
jos joku tulee minua työpaikalla tuolla tavalla häiritsemään, teen siitä metoon
Vierailija kirjoitti:
Olet joku apu- koululainen ja aivoton, ainaski kirjoittelusta päätellen. Kasva ja kehity aikuiseksi.
Hei haloo! Nimittely ei ole kaunista. Minä ainakin olisin otettu näin ajattelevaisesta jäätelökutsusta.
Hyhhyh, ihan tuli teiniajat mieleen, kun olin jäätelönmyyjänä ja vanhemmat miehet yrittivät pokata. 🤮
Jäätelö pehmyt ja joku muu kova?