Muita arjen romantikkoja?
Miten teillä osoitetaan rakkautta arjessa? En nyt varsinaisesti tarkoita tavallisia juttuja, kuten siivoamalla, hoitamalla lapsia ym, vaan sellaisia pieniä romanttisia juttuja. Esimerkiksi itse usein ruokaa laittaessa muodostan ruualla pieniä sydämiä (mulla on semmoinen pieni sydänmuotti) ja läheten rakkaalleni hauskoja kortteja, kun lähden pariksi päiväksi jonnekin. Minulla on myös usein pakastimessa sydänjääpaloja ja kuumana päivänä laitan usein miehelle kylmää juomaa jääpaloilla.
Mieheni taas laittaa usein keittiönpöydälle jonkun pihakukan ja viereen post-it-lapun, jossa lukee jotain somaa. Tuo myös pieni lahjoja, kuten saippuakuplia tai muuta pientä mistä pidän, kun käy kaupassa.
Kaipaisin uusia ideoita arjen pieniin suloisiin tekoihin. Kertokaa kokemuksianne ja ideoita! :)
Kommentit (4)
Piilotan miehen kirjojen väliin sydänlappuja, samoin lipastonlaatikkoon. :)
Meillä myös pussataan kun lähdetään kotoa ja nukkumaan mennessä.
Muutenkin hiplailemme toisiamme, kuljemme käsi kädessä, käytämme toisistamme hassuja lempinimiä ja hellittelynimiä yms.
Mies herää yleensä ensin, ja usein "herättää varpaani" jalkoja kutittamalla tai jos huomaa minun heränneen, niin peittelee minut tiukemmin peittoihin ja lässyttää että minun pitää muka nukkua vielä monta tuntia.
Me laitellaan söpöjä tekstareita usein pitkin päivää. Järkätään myös muutaman kuukauden välein hotelliöitä uusiin paikkoihin. :)
SIlittelen miehen reittä, kun se ajaa autoa. :D
Meillä kotiin tullessa ja lähtiessä pussataan joka kerta. Minä olen tehnyt tupperin muoteilla sydämiä kurkista, juustosta jne. Katan välillä paremmat lasit arkeen, sitruunaa ja jääpaloja vesikannuun, lähteelemme lentosuukkoja, kuljemme käsikädessä, viestilappuun kirjoitamme rakastan sinua jne