Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero miehestä

Vierailija
10.06.2014 |

Erosin miehestäni hieman yli viikko sitten  ja en saa elämästä enää mitään otetta. En ole syönyt mitään, odotan vain että pääsisin töistä kotiin juomaan viiniä ja itkemään. Miten täältä noustaan, apua!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, kuinka pitkään olet asiaa prosessoinut? Viikko on lyhyt aika, jopa olematon. Olitteko asiassa samalla aaltopituudella, mistä ero johtui?

Vierailija
2/5 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna itsellesi aikaa. Ei yksi viikko ole vielä mikään toipuminen! 

Matkusta, pidä kesälomasi sellaisena että teet niitä asioita joista nautit ja tapaat niitä ihmisiä jotka tekevät sinulle hyvää! Vihaa miestä, huuda ja kiroa, pese mattoja, juokse lenkillä, puhu puhu ja puhu ystävien kanssa.... Ajan myötä se helpottaa.

MInulla meni vuosi, mutta sitten pystyin sanomaan että nyt olen kuivalla maalla. Tsemppiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Ero tuli yllätyksenä, mies veti maton unelmieni alta päättämällä jotain ratkaisevaa tulevaisuutta koskien. Minulla ei jäänyt mitään muuta vaihtehtoa kuin päättää erosta. Nyt tavallaan vielä syytän itseänikin erosta, sillä miehen mukaan olisimme hyvin voineet jatkaa vielä yhdessä. 

Tiedän että viikko on lyhyt aika, mutta koska tämä helpottaa... Ja mitä nyt kuuluisi tehdä :( ap

Vierailija
4/5 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa lomamatka johonkin ihanaan kohteeseen! Nauti elämästä vain itseäsi ajatellen, käy kampaajalla, hemmottele itseäsi. Menee hyvään ravintolaan ja nauti ruuasta, osta kuntosalijäsenyys, mitä tahansa mikä saa oman olosi hyväksi :)

Vierailija
5/5 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin kauan lukenut tätä palstaa, että jotenkin päädyin heti tänne hakemaan apua. Anonyymisti on niin helppoa kertoa kaikki, tutut kauhistelevat eroa tällä hetkellä ja kyselevät että mitä oikein tapahtui. En jaksa oikeassa elämässä kertoa kaikille, myöntää epäonnistumista, hävetä ja olla haavoittuvainen. Kiitos kun olette. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä