Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka usein käytte terveystarkastuksessa

Vierailija
18.06.2021 |

Minulle edellinen terveystarkastus oli kutsuntalääkärissä syksyllä 2006. Tuntuu, että muut käyvät lääkäreillä paljon useammin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan suurin osa yhtä harvoin.

Harva menee ilman syytä. Sitten kun on syitä. Rikkaat ja varakkaat käyvät toki vähintään vuosittain yksityisellä tarkistamassa kaiken, kaikilla ei ole sitä luksusta.

Vierailija
2/10 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin oli terveystarkastus viimeksi armeijassa vuonna 2005. 

Ensi viikolla joudun menemään terveystarkastukseen, koska uudessa työpaikassani se on pakollinen ja vahdittiin, että varmasti varaan sinne ajan. 

Vierailija
4/10 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työterveyden puolesta kerran vuodessa. 

Vierailija
5/10 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva menee ilman syytä. Sitten kun on syitä. Rikkaat ja varakkaat käyvät toki vähintään vuosittain yksityisellä tarkistamassa kaiken, kaikilla ei ole sitä luksusta.

Pitäisi hankkia keltaliivein sama oikeus kaikille saatana. Vaikka kovilla nyrkeillä.

Olen valmis itse jos se tapahtuu. Treenaan kaiken ajan ja odottelen milloin alkaa hässäkät.

Treenatkaa tekin että saatte tietää missä kunnossa olette duunarit.

Vierailija
6/10 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmankos ne rikkaat ja varakkaat jaksavat suorittaa kun käyvät lääkärissä tarkastamassa kuntonsa säännöllisesti. Samaan aikaan muut tavikset painaa menemään normiarkea piilevästä diabeteksesta ja kilpirauhasen vajaatoiminnasta huolimatta. "Väsymystä ja stressiä se vaan on"

Vierailija
7/10 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmankos ne rikkaat ja varakkaat jaksavat suorittaa kun käyvät lääkärissä tarkastamassa kuntonsa säännöllisesti. Samaan aikaan muut tavikset painaa menemään normiarkea piilevästä diabeteksesta ja kilpirauhasen vajaatoiminnasta huolimatta. "Väsymystä ja stressiä se vaan on"

Mielestäni jokaisella asukkaalla tulisi olla oikeus suorittaa täysmuotoinen terveystarkastus ilmaiseksi vähintään parin vuoden välein. Ja sen pitäisi olla pakollista kaikille esim. 5 vuoden välein.

Vierailija
8/10 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerra vuodessa. Rutiinijuttu. Käydän läpi kaikenlaisia asioita ja  samalla reissulla lääkäri haluaa ottaa labrakokeet. Korkean verenpaineen ja niveltulehdusten takia läkkeet päivitetään ja tehdään seurantaa. Mulla ei ole muuta vaivaa, enkä juokse turhaan lääkärissä.

Vierailija
9/10 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon käyny 45 vuotiaasta alkaen kerran vuodessa. Sitä ennen töissä työterveydessä kerran 5 vuodessa työnantajan kustantamana,

Vierailija
10/10 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkärissä puolivuosittain, gynellä kerran vuodessa, mammografiassa 2 vuoden välein ja verikokeissa kerran vuodessa. Ikää 60.