Kuinka pitkä työmatka sinulla on?
Kysymys otsikossa, eli kuinka pitkä työmatka sinulla on (yhteen suuntaan) ?
Voit kommentoida vielä, millä kuljet työmatkasi.
Oma työmatkani on 21km, jonka joudun kulkemaan autolla, koska ei ole julkista liikennettä laisinkaan.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Nolla metriä. Kotona teen töitä.
Ah, tämän olisin tietysti voinut laittaa vielä vaihtoehdoksi, ei yhtään käynyt mielessä, anteeksi.
-ap
Sängystä työpöydän ääreen 1,5 metriä
Viisi metriä on mulla työmatka. Siis jos mittaan makkarista/keittiöstä työhuoneeseen.
Onko teillä nolla kilometriläisillä työmatka aina yhtä lyhyt, vaiko vain koronan ja etätöihin siirtymisen takia?
29km oma auto. Joskus kimppakyyti.
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä nolla kilometriläisillä työmatka aina yhtä lyhyt, vaiko vain koronan ja etätöihin siirtymisen takia?
Viimeiset 9 vuotta olen tehnyt etätöitä.
- Nro 3 -
Mä olen tehnyt etätyötä (kotoa) jo melkein 20 vuotta.
t. Viiden metrin työmatka
Aika tasan 5km.Sähköpyörällä ajan niin kauan, kuin keli sallii, muutoin auto,joko oma tai työkaverin kyydissä vuorotellen.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tehnyt etätyötä (kotoa) jo melkein 20 vuotta.
t. Viiden metrin työmatka
Sama täällä, etätöitä kotona 2004 alkaen.
Aika lailla 3 km, kun työpaikalle menen. Kuljen työmatkan kesät talvet sähköpyörällä, inhoan pyöräilyä, mutta sähköpyörällä matka on siedettävä, eikä tarvitse ottaa kallista autopaikkaa keskustasta.
Noin 12 km. Sähköpyörällä kuljen, paitsi talvisin bussilla ja satunnaisesti taksilla.
17 kilometriä yhteen suuntaan. Kaasuautolla kuljen, biokaasua tankissa.
Useimmiten 0 metriä, koska suurimman osan töistä teen kotona. Toisaalta joskus joudun matkustamaan työn vuoksi toiselle puolelle maapalloa.
Nolla metriä. Kotona teen töitä.