Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi järjestää lasten synttäreitä kesäviikonloppuna?

Vierailija
09.06.2014 |

Miksi??? Kuka ehtii, kun kesäviikonloppuja on vain muutama??? Siirtäkää lokakuulle synttärit!!! Vanhemmat hoi!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi ei ihan ymmärrä, että synttäreitä pitäisi lykätä parilla kuukaudella. Voihan synttärit pitää arki-iltanakin.

Vierailija
2/19 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi ei ihan ymmärrä, että synttäreitä pitäisi lykätä parilla kuukaudella. Voihan synttärit pitää arki-iltanakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei matikka ole ilmeisesti kovin vahva aine :) Kesäkuukausia on kolme, joten kyllä niihin mahtuu hiukan enemmän viikonloppuja kuin vain muutama :P Onneksi! T. ei kesälomaa tänä vuonna, joten viikonloppuvapailla mennään :D

Vierailija
4/19 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietä itse kesäkuiset synttärisi lokakuussa.

Vierailija
5/19 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsi on syntynyt kesällä?

Vierailija
6/19 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska lapsen päähän ei mahdu se, että keväällä, syksyllä ja talvella syntyneet lapset saavat pitää kaverisynttärit, mutta kesän lapset eivät. Meillä pidetään "perinteiset kevätjuhlien jatkot" perjantai-iltana, jolloin koulut loppuvat (lauantaisin usein yo-juhlia). Tytöllä oikea synttäripäivä 29.6.

Vierailija
7/19 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me on pidetty lasten synttärit aina syntymäpäivänä. On kyllä käynyt joskus niinkin, ettei ole tullut kuin yksi kutsuttu. Mun kaikki lapset ovat syntyneet kesällä.

Vierailija
8/19 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaikista typerintä mielestäni on järjestää synttärijuhlat juhannuksena. Voi olla ettei tänäkään vuonna oo meiltä osallistujaa

Vierailija
9/19 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvikuukausia on 9 ja 36 kpl viikonloppuja talvella ja kesää about 2,5kk, kun puhutaan koulujen loma-ajasta, johon pitää mahtua lomareissut, marjareissut, kalareissut ja maratonireissu ym. kesään kuuluva pakollinen

Vierailija
10/19 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvikuukausia on 9 ja 36 kpl viikonloppuja talvella ja kesää about 2,5kk, kun puhutaan koulujen loma-ajasta, johon pitää mahtua lomareissut, marjareissut, kalareissut ja maratonireissu ym. kesään kuuluva pakollinen

Vierailija
11/19 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on syntynyt kesäkuussa. Itse olen kesäkuun töissä. Siispä vietämme lapsen synttärit kesäkuun viikonloppuna! Sunnuntaina myöhään ip, joten "mökiltä tulijat" pääsevät halutessaan.

Ne ketkä eivät pääse, eivät pääse. Harmi teille, meillä meni synttärit mukavasti!

Vierailija
12/19 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaverisynttäreitä ei voi pitää kesällä? Ihan normisti meillä on kaverit kesälläkin synttäreillä vieraana. Ei ne kaverit kesällä ilmaan katoa. Eikö teidän lapsilla ole kavereita tarha tai kouluajan ulkopuolella?

Vierailija
13/19 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä pidetään, ja synttäreille tulee ne ketkä pääsee tai haluaa.

Vierailija
14/19 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan tajua tätä logiikkaa.. Joo, olen itse syntynyt kesällä ja tosiaan omilta kaverisynttäreiltä puuttui aina väkistenkin kavereita, kun oli mummola- ja mökkireissuja. Toinen lapsistani on syntynyt kesällä ja pidämme hänellekin juhlat kesällä. Olkoonkin kuinka mälsää vieraille tahansa, niin tulevat he,  ketkä tahtovat. Osallistuminen ei ole pakollista. Ja joo, mekin pidämme su päivällä-iltaan saakka synttärit, että ei koko vk-lopun suunnitelmia vierailta muuta. En oikein näe mahkuja arki.ilta synttäreille, kun olen itse töistä kotona viiden pintaan.

Vierailija
15/19 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synttärit on kesäkuun lopulla, ja olemme sovinnolla pitäneet kaverisynttärit jo toukokuussa. Sukulaisille ja ystäville järjestämme juhlat kyllä kesälauantaina. Juhlitaan molemmat lapset samalla kertaa, jotta "vaivataan" vieraita mahdollisimman vähän :)

Vierailija
16/19 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meidän sukulaisia ja ystäviä ei haittaa juhlia kesälapsen synttäreitä kesällä :). 

Vierailija
17/19 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko osallistua, aina sitä jonkun syyn keksii.

Vierailija
18/19 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaiset osaa varautua, kun tietävät päivän.

Parilta parhaalta kaverilta tiedustellaan ajankohtaa etukäteen. Muut tarharyhmästä kutsutut sitten tulee tai jättää tulematta.

Itseasiassa olen itsekin kaverisynttäreissä arki-illan kannalla. Aina se ei onnistu. Tänävuonna lauantain klo 16 juhlista vain 2 ilmoitti olevansa matkalla.

Vierailija
19/19 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on joka vuosi tullut vähintään puolet kutsutuista. Ei haittaa yhtään että kaikki eivät tule.

Sinuako tässä nyt harmittaa kun kakarasi ei pääse osallistumaan muiden synttäreille, vai? Eihän nyt kukaan sentään sukulaisen häitä jätä lapsen kaverisynttäreiden takia väliin tms...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän