Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Midhillin brunssi
Kommentit (2)
Annoksiin oli kyllä panostettu, joten mieluusti siitä tosiaan maksoi.
Itse ehkä tykkäisin, että brunssin annokset olisivat hiukan pienempiä, jolloin saisi maistella useampia annoksia samalla rahalla. Toki moni jakaa annokset pöytäseurueen kesken, jolloin kaikki pääsevät maistelemaan, itselläni ongelmaksi tulee kasvisruokavalio. Midhillin brunssilista on nimittäin melko lihaisa sanoisin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Pari viikkoa sitten kävin ekaa kertaa midhillissä ja tykkäsin kovasti. Mielellään maksaakin vähän enemmän laadukkaasta ruuasta :)