Tutin jätön jälkeen ei oo nukuttu kunnolla
Jätimme 2v3kk pojalta unitutin pois yli 3 viikkoa sitten. Tutin jättäminen sujui yllättävän helposti ilman itkuja, mutta sen jälkeen nukkumaan meno ja yöt ovat olleet vaikeita. Onko muille käynyt näin. Kauankohan tätä unettomuutta vielä kestää?
Kommentit (2)
Tutti jätettiin kun tyttö oli 1v8kk. Olin tytölle ehdotellut, että jos vietäisiin se oravan vauvoille ja yhtenä päivänä tyttö päiväunilta herättyään toi sen minulle ja sanoi " Oraville" .
Olin pistänyt yhden tutin jemmaan ja olisin sen tytölle antanut jos olisi kovasti itkenyt, mutta hyvin kävi ekana iltana ilman nukkumaan. Tokana päivänä alkoi sitten ne taistelut illalla ja päikkäreillä. Ei mitenkään itkenyt tai kysellyt tuttiaan, mutta nukahtamisessa kesti vain ihan tuhottoman kauan. Tätä kesti n. 1kk ja sitten rauhoittui.
Samoja asioita mietitään täälläkin.
Jätin juuri äsken ensimmäistä kertaa unitutin pois tytöltä (1v 7 kk) ja huudatin häntä päiväunille reilut 3 tuntia... Nyt mietin, annako yöksi vai en.
Aiempia ketjuja lukiessani kaikilla muilla tutista vieroittaminen tuntuu sujuneen " tosi helposti" tai " paremmin kuin ikinä olisi uskonut" .