Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monella täällä on mielikuvitusrakastaja?

Vierailija
17.06.2021 |

Tuli tuosta yhdestaä aloituksesta mieleen, että kuinka moni haaveilee?
Minulla on haaveissa ihana nainen ja joskus kun olen allapäin ja menen nukkumaan, niin haaveilen hänestä ja on kivempi nukahtaa sitten hänen viereen. Olen ollut jo kolme vuotta uskollinen hänelle. Hän on ammatiltaan tutkijalääkäri ja hän on aivan jumalattoman kaunis. :)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla on, mutten ole uskollinen.

Vierailija
2/11 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meikäläisellä on, mutta eipä siitä sen enempää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on mielikuvitustyttöystävä joka on todella kaunis, mutta olen sitten itsekin mielikuvituksissa hyvännäköinen. Haaveilen siis semmoisesta mitä ikinä en voisi saada.

Vierailija
4/11 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, entistä säätöä voi kai sanoa mielikuvitusrakastajaksi. Tai minä olin se säätö ja hän oli rakas minulle. Juttu loppui, mutta ajattelen häntä vieläkin ensimmäiseksi aamulla ja viimeiseksi illalla ja siinä välissäkin. Tuntuu, kuin hän olisi vielä lähellä, vaikka onkin poissa.

Vierailija
5/11 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on erään ihan todellisen miehen kanssa ollut jo vuosikymmeniä jonkinlainen molemminpuolinen on-off mielikuvitussuhde. Emme näe toisiamme juuri koskaan ja välillä menee helposti kuukausia ilman yhtään viestiä. Seksiä on ollut joskus nuorena ja tiedän, että hän haaveilee siitä vieläkin.

Vierailija
6/11 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko kuolleet?

Vierailija
7/11 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on oikea lihaa ja verta oleva mies, mutta on myös mielikuvitusrakastaja. Hänen nimensä on Rasse ja hän tulee usein käymään luonani sen jälkeen kun mieheni on lähtenyt töihin, tai kun mieheni on työmatkalla. Toisinaan mies tulee mukaan leikkimään tätä mielikuvuitusleikkiä. Olemme huomanneet, että tuo on aika kiva ja kepeä tapa kokeilla parisuhteessa erilaisia ideoita ja katsoa mistä mies ei ehkä tykkäisi, jos Rasse olisikin oikea lihaa ja verta oleva mies. En esimerkiksi saisi antaa Rassen koskea mieheni cd-levykokoelmaan eikä Rasse saisi käyttää mieheni työkaluja.  Ei edes poraa. Minua Rasse saa hoidella, kunhan pysyn poissa muilta pahoilta teiltä.  Miehelläni taas on kosmopolitti rakastajatar, joka asuu tällä hetkellä Aasiassa Aasian korkeimmassa pilvenpiirtäjässä eikä mieheni ole päässyt tapaaman häntä koronarajoitusten vuoksi, vaikka on työmatkallaankin käynyt jo Aasiassa ja sekös miestäni rassaa.

Vierailija
8/11 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on mielikuvitusmies.

Vierailija
9/11 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan monella kilttiksellä ainakin?

Vierailija
10/11 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mielikuvitusaviomies. Olen sen kanssa vielä paperilla naimisissa. Muuten miestä ei ole juuri näkynyt.

Vierailija
11/11 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän