Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini ei koskaan kysy minulta onko mulla miesystävää tai seurustelenko....?

Vierailija
17.06.2021 |

Minusta on hankalaa kertoa näistä itse.... Äitini selittää vain omia asioitaan

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minunkaan. Tapana on ollut kertoa omia kuulumisia ihan ilman kyselyitä.

Vierailija
2/5 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se odottaa, että kerrot vähän ennen kuin kutsut häihin tai kerrot perheenlisäyksestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia, että se mies on suomalainen, suomalaisen näköinen ja ei mitään eksoottisia sukujuuria.

Vierailija
4/5 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä äitisi ei halua udella? Tai sitten ei ole kiinnostunut?

En tiedä miksi olisi hankalaa kertoa, sen kun sanoo, mutta jos helpottaa, niin voit vaikka niinkuin sivussa mainita tyyliin "[Nimi] ja minä ollaan ensi viikonloppuna menossa ravintolaillalliselle kun ollaan oltu yhdessä xx. kuukautta." Tai jotain, josta tulee esiin että sulla on jokseenkin vakituinen suhde. Jos ei äitiä kiinnosta, niin sitten vaan seuraavaan puheenaiheeseen.

Vierailija
5/5 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitinä en ole koskaan kysynyt lapsiltani, onko heillä tyttö- tai poikaystävää. Minusta se on henk.kohtainen asia, etten utele, osaavat kyllä kertoa, kun sen aika on. Minusta myös vanhemman on kunnioitettava aikuisen lapsen elämään ja olla hienotunteinen, oli välit miten läheiset ja lämpimät tahansa.

Samaa toivon myös lapseltani, etteivät aikuisena puutu elämääni tai tekemään ratkaisuja vain omista tarpeistaan, kun jokaisella on oikeus omaan on elämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi