Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkäättekö naiset antaa suuseksiä miehelle

Vierailija
17.06.2021 |

Vai tuntuuko enemmän pakolliselta 'suoritukselta'?

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitäs luulisit. Ihanko luulet, että joku tykkäisi pitää haisevaa, niljakasta, haaleaa lihanpalaa suussa. Herra on hyvä ja kokeilee itse kuinka mukavalta se tuntuu

Niin.....vähän sama homma nuolla silakalle haisevaa reikää. Rouva on hyvä ja kokeilee itse?

Vierailija kirjoitti:

Tykkäsin joskus, mutta on vähän maku mennyt (lol) kun mies ei koskaan anna suuseksiä takaisin.

N30

Vierailija kirjoitti:

On niin yksipuolista se antaminen että mennyt maku.

Vähän sama homma täällä. Taitaa olla sama lopettaa itsekin suuseksin antaminen, kun ei sitä takaisinkaan saa. Ennen sai, mutta nykyään ei. Seksiä kyllä on, mutta nykyään tuntuu, että oletusarvona minä annan esileikkinä suuseksiä, jonka jälkeen suoraan asiaan! Jos en anna, siitä suututaan ja sitten ollaan ilman siihen asti, että älyän taas antaa suuseksiä. Koko esileikki pyörii ainoastaan minun antamani suuseksin ympärillä. Itse en saa mitään esileikeistä, vaan minun pitäisi olla heti valmiina kun olen oman osani antanut. Toisinaan meinaa olla hiukan hankala päästä tunnelmaan, kun toinen odottaa täydellistä hoitoa mutta ei tee elettäkään itse toisen eteen. Miksi edes itse suostuu seksiin, jos ei halua toisen nauttivan pätkääkään. Eikä kyse ole edes suostumisesta, kun itse on varsin usein se aloitteellinen osapuoli.

Sitten seuraavaksi, kun tekee mieli sanoa klassisesti "jätä se mies", niin minä olen se mies. Joka kerta annan suuseksiä, mutta vuoteen sitä ei ole takaisin saanut. Sitä ennen sai lähes joka kerta. Ja kun tuo prinsessa on oppinut siihen, että joka kerta pää on pusikossa niin kauan, että saa orgasmin, niin ei hän tee enää itse mitään muuta kuin ottaa orgasminsa. Seksiä kyllä saan sen jälkeen, ja vieläpä hyvää, mutta ei se tämmöisen "nelivitosen" laitteisto oo enää aina automaattisesti valmis kun alastoman naisen näkee.

Oletkos ajatellut asian niin, että naisesi ei tarvitse orgasmia lainkaan? Kun useimmat eivät saa pelkässä yhdynnässä, jos olet kuullut ja tajunnut sen.

Sinunko pitäs vaqn saada hoitoa ensin ja sitten vaan panemaan kunnes osaltasi homma ohi.

Valitettavasti se meneekin juuri noin useasti.

Aina jaksaa hämmästyttää, miten heikko ihmisten luetun ymmärtäminen on. Esimerkkinä vaikka tämä kommentti. Ikään kuin tuo viestin kirjoittanut mies olisi vihjannutkaan siihen suuntaan, että vain miehen pitäisi saada hoitoa.

Joku lukihäiriön tapainen voisi tuota selittää, koska sitä sattuu niin usein ja aina samalle henkilölle. Toinen selitys on tietysti tarkoitushakuinen trollaus

Feminismi on sen selitys ja kykenemättömyys asettua toisen asemaan. Nähdään vain se mitä halutaan nähdä.

Vierailija
42/56 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä onn valinnut miehen niin, ettei laukea ollenkaan. Saan sitten useamman kerran päivässä, eikä väsy, kun raukka aina vaan yrittää saada. Ihanaa! Vähän välillä säälittää, mutta kunhan itse aina saa, niin unohtuu sääli.

Tässä tuleekin sun todellinen luonne esiin. Kun on pariskunta jossa molemmat saavat yhdynnässä, niin kh sitten kostaa valehtelemalla näitä tarinoita. 😂😂 Mitä tähän voi enää sanoa?🤭

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitäs luulisit. Ihanko luulet, että joku tykkäisi pitää haisevaa, niljakasta, haaleaa lihanpalaa suussa. Herra on hyvä ja kokeilee itse kuinka mukavalta se tuntuu

Niin.....vähän sama homma nuolla silakalle haisevaa reikää. Rouva on hyvä ja kokeilee itse?

Vierailija kirjoitti:

Tykkäsin joskus, mutta on vähän maku mennyt (lol) kun mies ei koskaan anna suuseksiä takaisin.

N30

Vierailija kirjoitti:

On niin yksipuolista se antaminen että mennyt maku.

Vähän sama homma täällä. Taitaa olla sama lopettaa itsekin suuseksin antaminen, kun ei sitä takaisinkaan saa. Ennen sai, mutta nykyään ei. Seksiä kyllä on, mutta nykyään tuntuu, että oletusarvona minä annan esileikkinä suuseksiä, jonka jälkeen suoraan asiaan! Jos en anna, siitä suututaan ja sitten ollaan ilman siihen asti, että älyän taas antaa suuseksiä. Koko esileikki pyörii ainoastaan minun antamani suuseksin ympärillä. Itse en saa mitään esileikeistä, vaan minun pitäisi olla heti valmiina kun olen oman osani antanut. Toisinaan meinaa olla hiukan hankala päästä tunnelmaan, kun toinen odottaa täydellistä hoitoa mutta ei tee elettäkään itse toisen eteen. Miksi edes itse suostuu seksiin, jos ei halua toisen nauttivan pätkääkään. Eikä kyse ole edes suostumisesta, kun itse on varsin usein se aloitteellinen osapuoli.

Sitten seuraavaksi, kun tekee mieli sanoa klassisesti "jätä se mies", niin minä olen se mies. Joka kerta annan suuseksiä, mutta vuoteen sitä ei ole takaisin saanut. Sitä ennen sai lähes joka kerta. Ja kun tuo prinsessa on oppinut siihen, että joka kerta pää on pusikossa niin kauan, että saa orgasmin, niin ei hän tee enää itse mitään muuta kuin ottaa orgasminsa. Seksiä kyllä saan sen jälkeen, ja vieläpä hyvää, mutta ei se tämmöisen "nelivitosen" laitteisto oo enää aina automaattisesti valmis kun alastoman naisen näkee.

Oletkos ajatellut asian niin, että naisesi ei tarvitse orgasmia lainkaan? Kun useimmat eivät saa pelkässä yhdynnässä, jos olet kuullut ja tajunnut sen.

Sinunko pitäs vaqn saada hoitoa ensin ja sitten vaan panemaan kunnes osaltasi homma ohi.

Valitettavasti se meneekin juuri noin useasti.

Aina jaksaa hämmästyttää, miten heikko ihmisten luetun ymmärtäminen on. Esimerkkinä vaikka tämä kommentti. Ikään kuin tuo viestin kirjoittanut mies olisi vihjannutkaan siihen suuntaan, että vain miehen pitäisi saada hoitoa.

Joku lukihäiriön tapainen voisi tuota selittää, koska sitä sattuu niin usein ja aina samalle henkilölle. Toinen selitys on tietysti tarkoitushakuinen trollaus

Feminismi on sen selitys ja kykenemättömyys asettua toisen asemaan. Nähdään vain se mitä halutaan nähdä.

Vihalta se vaikuttaa.

Vierailija
44/56 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kovasti. Kerran jopa sain orgasmin kullia imiessä. Oli menkat ja siinä kuukupin reuna painoi samalla sopivaan kohtaan. Se on vaan niin kiihottavaa. Minua myös kiihottaa jos miehen käsi on vähän ohjaavasti pään päällä kun otan suohin. Kastun litimäräksi.

Meillä mä annan enemmän suuseksiä, koska se kiihottaa molempia, toimii parhaiten. Toki mies joskus nuoleekin.

Vierailija
45/56 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään, ja kiihotun siitä itse myös. Toki nyt oletusarvona on puhtaat paikat. Toimii esileikkinä, ja välillä toki loppuun asti. Suuhun saa tulla, nielen. Omalla miehellä on terveet elintavat, sperma on käytännössä mautonta. Makean syönti tosin maistuu myös siinä :)

Suuseksi on molemminpuolista, mies nuolee enemmän kuin mielellään. Ja hyvin ilmeisesti myös hän kiihottuu siitä, koska pitkänkin session jälkeen on aina ns. kanki kovana.

Vierailija
46/56 |
31.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooh, mitään hätiä ei mitiä..siellä,

Soonkuule.. vähä niiku, kaikes hommis että, noi: ..esi-valmistelut on aina se ikävin puoli, kun.. kaikki tykkää VAAN! (sillä. pienel/suurel..;) RUISKULLA VEDELLÄ!!

..Eiköstä oo näinki?

Vierailija
47/56 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään erittäin paljon imeä munaa. Meillä suuseksi kuuluu kumminkin päin ihan vakiona seksiin. En osaa olla ilman ja voisi olla vaikea päästä tunnelmaan, jos ei nuoltaisi toisiamme huolella.

Vierailija
48/56 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään aika lailla. Siinä tulee itsellekin himokas olo. Suuhuni on saanut aina myös laueta, se ei ole koskaan ollut mikään ongelma. 

Miehenkin olen aina valinnut sen mukaan, että hänkin nuolee minua. Taitava kielimies on hyvä mies :-))

Vierailija
49/56 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuseksin anto oli joskus kiihottavinta ikinä! Reidet, lattiat, kaikki kastui kun otin mieheltäni suihin.... mutta vuosien aikana tuosta on mennyt maku ja varsinkin kun toista ei kiinnosta antaa kunnon vastapalvelua, niin harvoin jaksan ryhtyä hommaan... Mutta kiva välillä muistella, kiitos kysymästä!

Vierailija
50/56 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkän tosi paljon, jopa enemmän kuin siitä, että mies nuolee minua. Tykkään myös kun mies ottaa päästä kiinni ja panee suuhun. Ja tykkään syväkurkuttaa.

Vierailija
51/56 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkän tosi paljon, jopa enemmän kuin siitä, että mies nuolee minua. Tykkään myös kun mies ottaa päästä kiinni ja panee suuhun. Ja tykkään syväkurkuttaa.

Oi ihan kuin minä

Vierailija
52/56 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ap mutta mies. Mielestäni se on mukavaa kunhan se ei haise. Myös suuseksi toisinpäin tuntuu paljon paremmalta miehen kanssa.

Vierailija
53/56 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saan itse suuseksiä niin multa saa myös ja hoidan kalun tunteella ja taidolla

Vierailija
54/56 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin tykkään, mutta se on niin kiihottavaa, että haluan saada kovaa kullia myös pilluuni. Menkkojen aikaan tarjoilen miehelle suuseksiä loppuun asti - ja teen sen tosi mielelläni, koska hän nuolee mua ihanasti kaikkina muina aikoina. On ihan sairaan kiihottavaa nähdä miten mies nauttii käsittelystäni.

Vierailija
55/56 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuseksin antaminen on ihan mukavaa, kiva nähdä miehen nauttivan kun annan käsittelyn. Sen verran kehun itseäni että jos en saan laukeamaan niin ukko kuollut

Vierailija
56/56 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sanoa, että kalun imeskely, työntely nieluun niin, että aina välillä kakoo, ja sen sperman nieleminen niin nautinnollista olisi, mutta miehen vieminen huipulle suihinotolla on kiihottavaa ja nautin siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan