Hotellihuoneen ovi ja sen aukeaminen
Pitkästä aikaa hotellissa. Kuuluuko oven aueta sisäpuolelta pelkästään kahvaa painamalla (ei siis lukkoa vääntämällä)? Sähköinen avainkortti avaa oven ulkopuolelta, mutta mietityttää, onko tuo kuitenkaan kunnolla lukossa, kun sisäpuolelta ei saa varmistettua mitenkään.
Kommentit (11)
Kyllä ne lukossa on. Jätä se ovi rauhaan nyt.
Meillä oli joskus erityislapsen kanssa hankalaa kun oltiin hotellissa ja ovi aukes juuri noin. Kiva sit pelkkä pyyhe päällä kesken suihkun juosta käytävään hakemaan sitä lasta.
Oli vielä kelan maksama sopeutumisvalmennuskurssi, olis voinut paikan valita huolellisemmin ja jollain ketjulla varmistaa ovet.
En matkusta maihin, joissa pitää miettiä tuollaista.
Olipa ilkeitä vastauksia ap:lle.
Keitä mt-tapauksia täällä oikein hilluu?
Vierailija kirjoitti:
Mene ihmeessä Bulgarian Sofiaan 5 tähden hotelliin yöksi tai pariksi. Sieltä löytyy varmuusketjut ja salvat hotellihuoneen sisäpuolelta. Ikinä en siihen kaupunkiin/maahan toista kertaa erehdy.
Vierailija kirjoitti:
Et siis matkusta edes Suomessa
Vierailija kirjoitti:
Jessus. Olisi parempi pysyä
kotona
Pysy itse pois täältä, tollo.
- ohs-
Vierailija kirjoitti:
Ihan Suomessa ollaan, mutta tosi syrjässä :) Ei näin korona-aikana ulkomaillekaan viitsi lähteä.
Mutta kiitos muille ymmärtäväisistä vastauksista, ehkä nyt voin nukkua yöni rauhassa. Olen ollut viimeksi hotellissa yötä yli 4v sitten, joten ihan kaikkea ei muista.
- AP
Minä laitan hotellissa aina oven varmuusketjun kiinni, muuten en saa yötä rauhassa nukuttua.
Minuakin epäilyttää kun ovi aukeaa vain kahvasta kääntämällä. Mutta eihän sitä oikeasti ulkopuolelta auki saa.
Huoneen ovessa on turvalukitus, jonka saat asetettua sitä vipua kääntämällä.
Jessus. Olisi parempi pysyä kotona