Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Valehteleeko mies?

Vierailija
17.06.2021 |

Minulla ja miehelläni oli vaikeaa parisuhteessa. Elimme 10 vuotta ilman seksiä. Lapset olivat leikki-ikäisiä kun kuiva kausi alkoi, mies ei kuitenkaan halunnut eroa. Nyt olemme taas lähentyneet, mutta minun on vaikeaa uskoa miestä. Hän sanoo, ettei ole ollut muita naisia. Miksei kerro totuutta?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle lapsiperhe elämä voi olla ihan yhtä kova haste kuin naiselle, eikä haluja välttämättä ole.

Vierailija
2/11 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joojoo, jätä se sika! Tämänhän halusit kuulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ilmeisesti oli muita miehiä. Vai, miksi kyselet tyhmiä?

4/11 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata lähteä epäilemään toisen valehtelevan, jos mitään suoraa todistetta siitä ei ole. Turhalla epäilemisellä saatat vaarantaa suhteenne.

Vierailija
5/11 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla mitään todisteita ole, mutta olen kuullut jotain vihjailuja, että olisi ollut työkaverinsa kanssa hyvissä väleissä. Itselläni ei ole ollut sivusuhdetta. Mietin vaan, että onko tyhmää uskoa, ettei ole ollut ketään.

Vierailija
6/11 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 Älkää menkö näihin!

Vierailija
7/11 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tästä nyt tekee provon?

Vierailija
8/11 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minunkin olisi vaikea uskoa, että mies olisi ollut 10 v ilman seksiä, vaikka on naimisissa eli onnistunut naisia todistettavasti saamaan, eikä ole peräkammarinpoika.

Oma mieheni on ollut haluton puoli vuotta nyt ja kyllä minä vähän mietin, onko hän ollut jonkun muun naisen kanssa. Miksi olisi täysin ilman seksiä vapaaehtoisesti? Väittää, ettei ole ollut muita, mutta on vaikea uskoa. Jos olisin ap,niin en kyllä uskoisi 10 v selibaattia.

Vierailija
9/11 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse uskoisin vain, jos mies on oikeasti latentti homoseksuaali.

Vierailija
10/11 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki miehet toimi kuten naiset. 

Vierailija
11/11 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minunkin olisi vaikea uskoa, että mies olisi ollut 10 v ilman seksiä, vaikka on naimisissa eli onnistunut naisia todistettavasti saamaan, eikä ole peräkammarinpoika.

Oma mieheni on ollut haluton puoli vuotta nyt ja kyllä minä vähän mietin, onko hän ollut jonkun muun naisen kanssa. Miksi olisi täysin ilman seksiä vapaaehtoisesti? Väittää, ettei ole ollut muita, mutta on vaikea uskoa. Jos olisin ap,niin en kyllä uskoisi 10 v selibaattia.

Kyllä se on ihan yhtä todennäköistä kuin että nainen, joka on miehiä todistettavasti onnistunut saamaan pysyisi uskollisena ilman seksiä. Joidenkin mielestä tämä tosin tarkoittaa, että molemmat valehtelevat.