Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omien vanhempien soittelu ja seura tuntuu kauhean kuormittavalta ja raskaalta

Vierailija
17.06.2021 |

Etenkin kun alkavat olla iäkkäämpiä, niin jutut muuttuvat raskaammiksi ja vaatimukset sen kun kasvavat, ymmärrys ja empatia häviää. Eivät ymmärrä, että en jaksa käyttää vähäistä vapaa-aikaani heidän viihdyttämiseen, luulevat että se on minulle juhlaa kun pitää juosta ja passata ja kuunnella haukkumista ja arvostelua. On se vaan niin parasta viettää aikaa perheen parissa , t vanhemmat. Ei minusta vaan ole :/

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko mennä.

Vierailija
2/8 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. En kehtaa sanoa kellekään etten haluaisi soitella ja käydä vanhempieni luona kuin todella harvoin. Olen lapsista ainut joka asuu lähellä, hyvähän se toisten sisarusten on kiillottaa sädekehäänsä kun tiedän etteivät kävisi vierailulla yhtään sen useammin. Vanhempia ei kiinnosta minun elämäni yhtään eikä auta vaikka kiinnostaisi kun eivät ymmärrä maailman menosta mitään. Eivätkä ole oikein koskaan ymmärtäneetkään. Mitä enemmän tulee ikää, sitä enemmän saa kuunnella miten huonosti asiat oli heidän nuoruudessaan ja miten pilaan omat lapseni kun annan lomilla nukkuakin pitkään jne. Tiedän, olen kiittämätön pösilö kun hyväähän he vaan varmasti tarkoittaa ja pitäisi olla kiitollinen kun on vanhemmat elossa ja sitä rataa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa! Kun tulee haukkumista ja arvostelua, avatkaa suunne: "Onpa todella ikävä kuunnella jatkuvaa arvostelua  ja kritiikkiä. En minäkään teitä kokoajan arvostele, vaikka olen monesta asiasta aivan eri mieltä. Voisitteko rajoittaa negatiivisia kommenttejanne, ettei tarvitse vähentää tapaamisia."

Vierailija
4/8 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me katkaistiin kokonaan välit.

Vierailija
5/8 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se vaan menee, vanhetessa ihmiset käy yhtä haastaviksi kuin pienet lapset, kannattaa selvittää onko mahdollista saada kotiin jotain palveluita heille.

Vierailija
6/8 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niiden kanssa kannata riidellä eikä olla edes eri mieltä. Ei ainakaan mun vanhempien. Tulee ihan saatanallinen viha heidän puoleltaan, enkä jaksa kuluttaa elämääni siihen. Olen aina samaa mieltä, aina komppaan, aina autan, aina menen, aina kutsun. Pääsee paljon helpommalla. 

Ainut sisarukseni asuu hyvin kaukana, joten minun ristinä ovat. 

Vierailija
7/8 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vanhempien kanssa ole pakko olla tekemisissä yhtään enempää, kuin itse oikeasti haluaa.

Piste.

Vierailija
8/8 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin se vaan menee, vanhetessa ihmiset käy yhtä haastaviksi kuin pienet lapset, kannattaa selvittää onko mahdollista saada kotiin jotain palveluita heille.

Ei ne huoli palveluja, kun oman lapsen pitää tehdä kaiken, että naapurit näkee ja kadehtii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä