Miksi nykyään ihannoidaan tuollaista epäluonnollista ulkonäköä? Ankkahuulet, filleriposket, kissansilmät jne?
Ero muodissa on silminnähtävä verrattuna vaikkapa parin vuosikymmenen takaiseen.
Silloin ihailtiin nuorekasta ja raikasta ulkonäköä. Nykyisin parikymppisille naisille pumpataan ankkahuulet ja fylliä poskiin ja leukaan. Onko tutkittu ollenkaan, mitä tuo tekee ulkonäköä, kun kudoksen sisälle mennään. Hurjimmat kiristyttävät naamansa siimoilla cat faceiksi tai menevät kauneusleikkauksiin jo alle 30-vuotiaina.
Oma mielipide tuosta muodista: ihan hirveä. Monet nuoret naiset ovat alkaneet muistuttaa ennemmän luisukasvoista miestä kuin hedelmällisen ja raikkaan näköistä naista. Lisäksi tuo tyyli näyttää siedettävältä vai voimakkaasti ehostettuna.
Mitä mieltä tästä uudesta naisten ulkonäkömuodista?
Kommentit (21)
Esim. Sofia Belorf näyttää Lisa Rinnan kaksoissiskolta. Kyllä tuo nykytyyli vanhentaa ihan älyttömästi, eikä kai koskaan ennen ole ollut trendikästä näyttää viisikymppiseltä.
Kaikki nämä ankkahuulet ja muut kardashianit siirrän Tinderissä syrjään ihan samantien. Ei kiinnosta lainkaan muovisen näköinen nainen
Aika moni näyttää instassa tuolta, ei luonnossa. Onneksi. Mutta on sitten tämä tietty pissis-julkkis-joukko, joka oikeastikin näyttää tuolta. Olen huomannut, että moni nuori nainen sitten käyttää instassa jotain filtteriä, jolla näyttävät kaikki samalta (joku avaruusolio tulee mieleeni). Oikeasti kasvot ovat ei-leikeltyjä.
Ei kukaan muu ihannoi kun akkalauma keskenään. Miehet haluaa luonnollisen naisen.
Ja iso persaus ja kammottavat kulmat
Mikäpä siinä jos tykkää, ei ole minulta pois. Minä en tykkää.
Tulevia mt- avohoitopotilaita. Onneks on luonnollisiakin riittävästi.
Ei kai kukaan ihannoi ankkahuulia. hui.
Ihan hirveetä paskaahan tollaset on
? En tunne ketään joka tuollaista ihannoisi.
Kaipa noi haluaa näyttää oikeesti ankoilta. Viikolla käveli vastaan ankkahuuli, jonka perse oli laajenneltu sellaseks, että ois voinut istua siinä kuten fillarin tarakalla. Ulkonäkö oli muutenkin kuin porvoolaisella nuohoojalla
Olen 50-kymppinen nainen. Näytän vielä hyvältä tämän ikäiseksi, terveellisten elintapojen vuoksi. Jos laittaisin jotain fylleriä tai muuta, sen pitäisi olla hyvin hienovaraista, EI Sofia Belorf tyyliä minulle eikä Kardashian. Vaan hellää liftausta niin että näyttäisin itseltäni. Olen ihmetellyt tätä tyyny peffassa muotia, miksi takaliston täytyy näyttää luonnottamalta. Minusta liian suuri takamus on irvokkaan näköinen. Takamuksen täytyy istua muuhun kroppaan. Esimerkiksi tämä Kim Kardashian, hänellä on aivan kamala vartalon malli. Hänen takalistonsa on ruma.
Nehän näyttää pikkuhiljaa Jokerilta kaikki.
Vrt Ruotsin Silvia
Mulla tulee noista turbohuulista aina mieleen se vanha kansanlaulu " minun kultani kaunis on, suu on sillä supukka, vaikk' on toista syltä..."
Kaikkien noiden naisten ÄO on 80. Suurin tavoite elämässä saada joku jääkiekkoilija, liikemies, tms. maksamaan heille makean elämän.
Ikävä kyllä nuo ”kauneus”operaatioissa käyneet alkavat aina pikkuhiljaa muistuttaa enemmän ja enemmän ihmisen alkulähdettä…
Voihan tietysti olla, että joidenkin mielestä apinamaiset kasvonpiirteet ovat kauniit.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kyllä nuo ”kauneus”operaatioissa käyneet alkavat aina pikkuhiljaa muistuttaa enemmän ja enemmän ihmisen alkulähdettä…
Voihan tietysti olla, että joidenkin mielestä apinamaiset kasvonpiirteet ovat kauniit.
Olen samaa mieltä, esimerkiksi Jennifer Lopez näyttää apinamaiselta ja miesmäiseltä kasvoiltaan. Onko näiden "kauneusoperaatioiden" tarkoituksena, että nainen näyttää miesmäiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan tietysti olla, että joidenkin mielestä apinamaiset kasvonpiirteet ovat kauniit.Olen samaa mieltä, esimerkiksi Jennifer Lopez näyttää apinamaiselta ja miesmäiseltä kasvoiltaan. Onko näiden "kauneusoperaatioiden" tarkoituksena, että nainen näyttää miesmäiseltä.
No huh huh :D Jennifer on upea, Sofia Belorfista sen sijaan voisi sanoa noin.
Vähän naurahdin tuolle Aku Ankan mainokselle ketjussa. 🤭
No, eipä tuo useimpien elämään ole vaikuttanut kun katsoo millaista väkeä prismaa kohti laahustaa. Hyvin, hyvin luonnollista on. Hyvä jos hiukset on pesty. Ei minua haittaa jos joku tykkää erikoisemmasta lookista.