Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kanta.fi, virheellisen tiedon oikaisu. Oliko hankalaa?

Vierailija
17.06.2021 |

Juuri lueskelin tietojani ja yhteen käyntiin on tulosyyksi kirjattu ihan hölynpölyä. Tuli sellainen olo että tuon ehkä haluaisin oikaista, mutta onko monimutkaista?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikaisupyyntö tehdään siihen paikkaan, joka tekstin on alunperin kirjoittanut eli terveyskeskus tms. Oikaisu voi mennä läpi tai olla menemättä. Riippuu ihan lääkäristä ja itse korjattavasta asiasta.

Vierailija
2/5 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikaisupyyntö tehdään siihen paikkaan, joka tekstin on alunperin kirjoittanut eli terveyskeskus tms. Oikaisu voi mennä läpi tai olla menemättä. Riippuu ihan lääkäristä ja itse korjattavasta asiasta.

Tässä ei edes lääkäriä tavattu. Hain rokotteen, tulosyyksi on laitettu ihan asiaan liittymätön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terkkarissa siivottiin tietojani kun mulla oli yksi raskausvirtsatietulehdus, että mulla ois krooninen se.

Myös väärää tietoa oli että olen normaalipainoinen kun olen 175cm pitkä ja painoin 44kg itse sain että sairaalloisen alipainoinen. Olen saanut nostettua painoa nyt on 50kg.

Vierailija
4/5 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ei edes lääkäriä tavattu. Hain rokotteen, tulosyyksi on laitettu ihan asiaan liittymätön.

No sitten sille hoitajalle oikaisupyyntö.

Vierailija
5/5 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaa. Minulla on siellä diagnoosi sairaudesta, mitä minulla ei ole, ja joskus mietityttää, että voisiko siitä olla jotain haittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän