Suositelkaa kestävää ja kauan kuumuutta pitävää termoskannua
Kommentit (14)
Airamin klassinen punavalkoinen tais olla ennen muinoin melkein ainoa mitä sai kaupasta. Ei ole kuitenkaan kestävä ja taitaa sen laadunkin kanssa olla vähän niin ja näin nykyään.
Saakohan tuota kärkkäisen versiota 1 - 1 1/2 L
koossa mistään?
Teräs nyt ei ole paras mahdollinen eriste estämään lämmön siirtymistä juomasta ulkoilmaan.
Airamin vanha malli lasisine sisäosineen oli huomattavasti parempi yhdistelmä, mutta en tiedä onko enää saatavilla mistään kun kaikki haluavat terästermoksia.
Vierailija kirjoitti:
Airamin klassinen punavalkoinen tais olla ennen muinoin melkein ainoa mitä sai kaupasta. Ei ole kuitenkaan kestävä ja taitaa sen laadunkin kanssa olla vähän niin ja näin nykyään.
Mulla tuli airamia ekaa kertaa käyttäessä lasinpaloja suuhun. En uskalla ostaa enää sellaista, jos on lasinen sisus.
Se oli mennyt rikki ensimmäisellä täytöllä. Mulla on ollut ennenkin Airam ja se on kestävä, mutta halusin suuremman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuli airamia ekaa kertaa käyttäessä lasinpaloja suuhun. En uskalla ostaa enää sellaista, jos on lasinen sisus.
Se oli mennyt rikki ensimmäisellä täytöllä. Mulla on ollut ennenkin Airam ja se on kestävä, mutta halusin suuremman.
Lisään, että tuosta on jo muutamia vuosia.
Airam. Paras. Ollut aina ja on edelleem.
Tupperwaren termoskannun olen vuosia sitten saanut lahjaksi ja se on kyllä rehellisesti paras testaamistani. Aivan järjettömän hintainen vain.
Muistaakseni Biltemasta ostin puolen litran terästermoksen, joka pittää lämmön liiankin hyvin. Tarkoittaa, että aamulla kuumana sissään kaaettu kahvi ei ole juomakelpoista vielä ees illalla. Eli pittää jäähytellä mukissa. Seuraavana aamuna kelpaa jo juua heti (jos mitä on vielä jälellä).
Olihan noita isompiakin, mutta tuo puollitranen on kätevä yksinmenijälle.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ollut meillä loisto-ostos, terästermospullo joka säilyttää kylmän ja kuuman todella hyvin.
https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/primus-c-h-vacuum-0-75l-musta-t…
Saa myös muualta kuin Kärkkäiseltä ;)
Arvostelu tuolla sivulla:
"Ei pidä kunnolla lämmintä ja korkki onneto antamaan nestettä!!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tälle alanuoli?
Jos sisus on lasia, on ikävää, kun ei koskaan voi tietää, jos se menee rikki. Suorastaan vaarallista.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ollut meillä loisto-ostos, terästermospullo joka säilyttää kylmän ja kuuman todella hyvin.
Parikin ostajaa arvioi pullon huonoksi pitämään lämpöä.
Ja yksi moittii nesteen kaatoaukkoa.
Vierailija kirjoitti:
Muistaakseni Biltemasta ostin puolen litran terästermoksen, joka pittää lämmön liiankin hyvin. Tarkoittaa, että aamulla kuumana sissään kaaettu kahvi ei ole juomakelpoista vielä ees illalla. Eli pittää jäähytellä mukissa. Seuraavana aamuna kelpaa jo juua heti (jos mitä on vielä jälellä).
Olihan noita isompiakin, mutta tuo puollitranen on kätevä yksinmenijälle.
Mulla myös tämmöinen
https://www.biltema.fi/vapaa-aika/leirinta-retkeily-ja-ulkoilu/termokse…
Ei ole hintava, joten ymmärrän mahdollisen "epäuskon" laadun suhteen. Metsäretkillä ja kalareissuilla osoittautunut todella hyväksi. Kaksi kuppia yhdessä vielä plussaa.