Ihmisillä, jopa nuorilla, on kyllä todella huono kunto
Huomaa kun eivät jaksa juosta edes muutamaa metriä, jos juna on juuri lähdössä ja haluavat ehtiä siihen. Ottavat pari juoksuaskelta ja hengistyvät jo siitä, sitten ovat ihan tuskissaan, että miten minä nyt ehdin. Mietin vaan, miten nämä ihmiset viettävät aikansa - eivätkö liiku ollenkaan, makaavat tai istuvat koko ajan?
Kommentit (6)
Onhan niillä. Silloin kun olin nuori, olin laiha ja lihakseton. En ehtinyt syömään sen mitä kulutin, johtuen osittain siitä, että kotonani tehtiin niin terveellistä ja vähäkalorista ruokaa, että en jaksanut syödä kulutukseeni nähden tarpeeksi suurta määrää sitä. Liikuin paljon vapaa-ajalla. Koululiikunnassa oli hirveää yrittää pysyä pyöreämpien, lihaksikkaampien, alkuvuodesta syntyneiden ja aikaisin puberteettiin tulleiden tahdissa. Tuli verenmaku liikkuessa suuhun.
Vanhetessa kaikesta tästä on etua. Syön terveellisesti ja jaksan liikkua. Elämä on kasvattanut kestävän kehon, jossa on tarpeeksi lihaksia.
Vierailija kirjoitti:
Niin sulls on? Itselläni ainakin hyvä kumto ja olen nuori.
Ei mulla ole huono kunto. Monella tänä päivänä kuitenkin on. Etkö sinä muka ole kiinnittänyt huomiota tähän?
Ap
Minä olen hyvin lihava nuori nainen, mutta en missään nimessä huonokuntoinen, koska liikun päivittäin. Minulla on 2 ystävää, toinen mies ja toinen nainen, joista molemmat ovat lähes alipainosia ja heidän kuntonsa on rutkasti huonompi kuin minulla, koska eivät liiku ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen hyvin lihava nuori nainen, mutta en missään nimessä huonokuntoinen, koska liikun päivittäin. Minulla on 2 ystävää, toinen mies ja toinen nainen, joista molemmat ovat lähes alipainosia ja heidän kuntonsa on rutkasti huonompi kuin minulla, koska eivät liiku ikinä.
Mitä harrastat?
Niin sulls on? Itselläni ainakin hyvä kumto ja olen nuori.