Miltä tuntuu kun on kaks rokotetta saanut?
Mä luulin et ois huippua, mut ei tunnu miltään.
Masentaa tää elämä.
Kommentit (26)
Siltä että lähden ulkomaille parin viikon kuluttua.
Heti rokotuspaikalta poistuttuani huomasin että puhelimeeni oli ilmestynyt 5G.
Sitten kaikki parkkipaikan autot jostain syystä syöksähtivät minua päin kuin magneetin vetäminä, ja jouduin kuukaudeksi teholle.
Mutta noin muuten olen ok. Pitää vaan olla varovainen tuolla ulkona.
Tuntuu kuin olisi runkannut viikon putkeen. Niin väsynyt.
Tuli todella vapautunut tunne ja asun maassa jossa on jo rokotepassi käytössä niin olen voinut palata normaaliin elämään.
Aluksi oli huippufiilis kun oli täysrokotettu, nyt siitä on jo sen verran aikaa ettei tunnu miltään. Elämä jatkuu normaalisti ja tuntuu, että olis aika jo unohtaa koko korona ja palata normaaliin.
Vierailija kirjoitti:
Tuli todella vapautunut tunne ja asun maassa jossa on jo rokotepassi käytössä niin olen voinut palata normaaliin elämään.
Sama täällä. Ja olen kyllä matkustellut ei-rokotettunakin ihan hyvillä mielin, mutta nyt sen voi tehdä vielä paremmalla mielellä.
Ei mitään erikoisempia tuntemuksia.
Vierailija kirjoitti:
Heti rokotuspaikalta poistuttuani huomasin että puhelimeeni oli ilmestynyt 5G.
Sitten kaikki parkkipaikan autot jostain syystä syöksähtivät minua päin kuin magneetin vetäminä, ja jouduin kuukaudeksi teholle.
Mutta noin muuten olen ok. Pitää vaan olla varovainen tuolla ulkona.
Mä huomasin että mun puhelin alkaa lataantumaan itsestään kun sen laittoi pistoskohdan päälle. Huippua!
Täällä on vastaukset niin perseestä, onko nuo ees aikuisia?
Tietty muutama asiallinenkin joukossa.
Hyvältä tuntuu ja maskia en aio helteillä käyttää isossa tavaratalossa pakollisilla kerran viikossa kauppaostoksilla. Turhia menoja välttelen yhä ja turhia altistumisia. Jos uutta aaltoa alkaa taas syksyllä tulla niin tarpeen vaatiessa käytän maskia.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on vastaukset niin perseestä, onko nuo ees aikuisia?
Tietty muutama asiallinenkin joukossa.
Lapselliseen kysymykseen tulee yleensä lapsellisia vastauksia.
Toisen piikin jälkeen olen pystynyt lukemaan vanhempien naisten ajatuksia ja haistan jatkuvasti kukkakaalin.
Pystyn soittamaan puheluita ilman puhelinta. Tää on kyllä hemmetin kätevää.
Sain ensin AZ:n josta tuli lieviä tuntemuksia ja armoton väsy pariksi päiväksi. Toinen rokote oli Pfizer, vai oliko se cominatrix vai onko ne sama asia, ei juuri oireita vaikka tein raskaita metsähommia pari päivää rokotuksen jälkeen.
Tuntui vapauttavalta saada rokote ja olen uskaltanut mm. käydä salilla, ilman maskia ainakin juoksumatolla. Kaupassa käytän maskia ja samoin vanhojen vanhempieni luona, mutta sehän on vain rokotusvastaisten ja ei-vielä- rokotettujen suojelemiseksi.
Ei sen kummempia tuntemuksia, odottelen, etä suurin osa suomalaisista saa molemmat annokset, sitten uskallan jo mennä ulos muulloinkin, kuin aivan pakosta. Omalla paikkakunnallani, isohko kaupunki, oli jo päälle kaksikymppiset jonossa, kun toisen annokseni hain. Kiitettävästi nuoretkin näkyvän rokotuksessa käyvän. Oikeastaan, nyt kun mietin, aika positiivisella mielellä sittenkin. Oli myös mukavia ja kohteliaita nuoria siinä jonossa, auttoivat rainaista tätiä. :)
No eipä tässä kummempia tuntemuksia ole.