Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi näen usein painajaisia paholaisista tai jostain demonisesta maailmasta?

Vierailija
16.06.2021 |

Näen niitä siis aika usein ja esimerkiksi taas tällä viikolla olen ollut siellä ahdistavassa maailmassa.
Niissä unissa pelkään paljon ja olen varuillani, koen pahan läsnäolon ja yritän taistella itseni pois jotenkin ja paeta.

Viime yönä olin jostain syystä aikuiskoulutuksessa olevien luokkakavereideni kanssa luokkaretkellä. Minä jouduin huoneeseen, patjalle nukkumaan ja siellä huoneessa oli pahan läsnäolo. Jouduin koko ajan olemaan varuillani. Tarkkailin ympäristöä ja yritin pysyä luokkakavereiden lähellä. Olin helpottunut kun olimme siellä vain yhden yön ja loppu uni olikin jotain epämääräistä höttöä jota en enää muista.

Sitä edeltävänä päivänä otin päiväunet ja uni oli ahdistava, tämä oli tosin seksuaalinen uni, josta halusin herätä. Pakotin itseni heräämään pitkän aikaa ja kun sain silmät auki, niin huokaisin helpotuksesta, että olipahan hankala saada itsensä hereille ja olo oli turta.

Näen myös painajaisia exästäni ja paholaisista. Nämä ovat oikeasti todella creepyjä. Olen jossain isossa kartanossa aina näissä unissa, joissa on erittäin pahanenteinen tunnelma. Näen demonisia hahmoja ja muita henkiä, yritän päästä karkuun tai sitten en uskalla liikkua mihinkään kun pelottaa niin paljon. Ne demonit seuraavat ja olen useasti huutanut unissani apua, rukoillut ja käskenyt paholaisia lähtemään ja jättämään minut rauhaan. Se on ollut todella voimakasta, että muistan tällaiset unet vielä kuukausien, jopa vuosien päähän. Näitä tulee aika usein, nämä paholaiset ja kartano. Se unen tunnelma on vain todella synkkä ja kauhumainen, kuin olisi jonkun pahan lähellä. Tuntuu niin kuumottavan ahdistavalta.
Joskus olen jopa puhunut henkien kanssa keskusteluita unessani tai jopa enkelin kanssa.

Se oli kyllä hurja uni kun vuosia sitten elin kaupungissa pahan läsnäolossa, pakenin ja tuntui kuin olisin keskellä helvettiä ja demonit jahtasivat. Löysin kuitenkin jotenkin pienen luukkumaisen oven, josta pääsin sisälle niittypellolle, jossa oli kukkia ja tämän keskellä puutarha, jossa pöydän äärellä istui tummahiuksinen enkeli, joka kehotti minut jättämään sen aikaisen miesystäväni. Niin teinkin ja elämästäni tuli paljon parempaa.

Unet ovat niin outoja mutta eniten nuo painajaismaiset unet ihmetyttävät. Jotkut unet käyvät myös toteen, ikäänkuin mieli yrittäisi varoitella jo etukäteen jos vaistoo ihmisen, johon ei pitäisi tutustua.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko olet liikaa lukenut kauhujuttuja tai katsonut kauhuelokuvia tai sitten olet käyttänyt huumeita. Ihan pilven polttokin voi saada aikaan noita demonisia unia.

Tai olet lukenut liikaa Raamattua.

Vierailija
22/22 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin näen aika usein ihania "painajaisia" tilanteista joissa en oikein tiedä, että olenko ihastunut minua piirittävään butch-tyyppisiin naisiin vai femme-tyyppisiin, ja paetessa tilannetta herään orkkuun :-O :-D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi