Kyllä voi parisuhde olla köyhä
Toinen ei ole tippaakaan kiinnostunut keskustelemaan mistään. Jos jostain syvällisistä yrittää puhua tai kysyä, niin vastaus on aina välttelevä en mä tiiä. Kosketusta on turha toivoa ja parhaalta illan vietto tavalta tuntuu yksin erihuoneessa nysvääminen. Seksi on sitä, että toinen tulee. Esileikkiä, puhuttelua ja kosketusta turha toivoa.
Kommentit (7)
Kerropa mikä sun parisuhteen tekee kuitenkin arvokkaaksi. Täytyyhän siinä jotain olla.
Vierailija kirjoitti:
Kerropa mikä sun parisuhteen tekee kuitenkin arvokkaaksi. Täytyyhän siinä jotain olla.
Ei ole munaa elää yksin.
Semmoiseksi se parisuhde pitkässä ajassa menee.
Riittää kun toinen siinä lähellä, samassa talossa.
Ei sitä aina tarvitse lähekkäin nysvätä ja turhista asioista vääntää puhetta
Onhan monissa parisuhteissa monilla aivan eri harrastuksetkin, joissa vkoilla käydään parina kolmena iltana. Lisäksi on ihmisiä joilla on vuorotyö, silloinkin se tiiviimpi kanssakäyminen jää pelkästään loma-ajoille.
Ei se sitä tunnetta ja rakkautta vähennä ollenkaan, vaikka ei jatkuvasti sylikkäin ollakaan.
Ja noista petipuuhista täytyis puhua suoraan. Jos ei uskalla ottaa niitä puheeksi, niin silleen ne jäävätkin.
Ja tietty voi olla sellaistakin, että se tunne on kuollut lähes kokonaan, silloin se näkyy juuri tuollaisena välinpitämöttömyytenä kumppania kohtaan, kuten sinä ap kerroit.
Jos tilannetta ei otetta itse hallintaan, niin eroahan tuollainen enteilee.
Itsepä olet kumppanisi valinnut ja olet tasan puolet parisuhteesta, joten katselemaan peilistä syypäätä asiaan. Sinua ei ole pakotettu olemaan tuon tyypin kanssa.
Mitä syvällistä yritit muuten puhua?
Vierailija kirjoitti:
Semmoiseksi se parisuhde pitkässä ajassa menee.
Riittää kun toinen siinä lähellä, samassa talossa.
Ei sitä aina tarvitse lähekkäin nysvätä ja turhista asioista vääntää puhetta
Onhan monissa parisuhteissa monilla aivan eri harrastuksetkin, joissa vkoilla käydään parina kolmena iltana. Lisäksi on ihmisiä joilla on vuorotyö, silloinkin se tiiviimpi kanssakäyminen jää pelkästään loma-ajoille.
Ei se sitä tunnetta ja rakkautta vähennä ollenkaan, vaikka ei jatkuvasti sylikkäin ollakaan.
Ja noista petipuuhista täytyis puhua suoraan. Jos ei uskalla ottaa niitä puheeksi, niin silleen ne jäävätkin.
Ja tietty voi olla sellaistakin, että se tunne on kuollut lähes kokonaan, silloin se näkyy juuri tuollaisena välinpitämöttömyytenä kumppania kohtaan, kuten sinä ap kerroit.
Jos tilannetta ei otetta itse hallintaan, niin eroahan tuollainen enteilee.
Koska tuollainen ap:n kuvailema elämä alkaa? Olen ollut mieheni kanssa 25 vuotta yhdessä ja meillä on vieläkin tosi mukavaa yhdessä. Keskusteltavaa riittää, läheisyyttä on paljon ja hyvää seksiä ainakin kerran tai kaksi viikossa molempien aloitteesta.
Vierailija kirjoitti:
Aasiatar kirjoitti:
Minulla ei ikinä ole ollut tuollaisia kumppaneita. Oletko tylsä, vaiko vaan ruma suominainen?
Miten tämä nyt käännettiin pelkästään naisen viaksi?
Mikä ylipäätään sai ajattelemaan, että kirjoittaja olisi nainen?
Miten tämä nyt käännettiin pelkästään naisen viaksi?