Miten syöt suukon?
Ja kyseessä siis Brunbergin suukko. Paperi kääritty niin, että aukeaa pohjasta. Jos ottaa paperin pois ja syö "hatun", kädet menee suklaaseen. Loogista olisi siis syödä pohja ensin, kun paperikääre suojaa kädet sotkeutumiselta.
No arvon av-raati. Miten syötte suukon?
Kommentit (9)
Kuorin pusun kokonaan. Aloitan syömisen hatusta. Lopuksi pohja. Sitten käsienpesulle.
syön hatun pois ja sitten vedän kielarin sisukseen ja nautiskelen loppu osan hitaasti
Kuorin ja käännän pusun toisinpäin kääreeseen, syön hatusta alkaen. Kädet pysyy puhtaana.
Otan kääreen pois, puraisen pohjan irti ja syön sen, sen jälkeen kielellä kaivan täytteen suuhun ja syön sen, ja sitten lopuksi syön sen tyhjän kuoren.
Teen kielellä sinne hattuun reiän ja kaivan töhnät sormella suuhuni. Sen jälkeen nakerran suklaakuoren ylhäältä alaspäin kunnes saavun pohjaan ja syön sen 1-2 haukulla.
Avaan kääreen, käännän suukon ja syön hatun. Pohjan heitän roskiin, kun vatsani ei kestä gluteenia.
Vierailija kirjoitti:
Otan kääreen pois, puraisen pohjan irti ja syön sen, sen jälkeen kielellä kaivan täytteen suuhun ja syön sen, ja sitten lopuksi syön sen tyhjän kuoren.
Oletko psykopaatti?
Itse syön hatun ensin. Jätän vähän täytettä pohjan päälle jonka syön viimeisenä.
Mies syö suklaat ympäriltä, minä suurimman osan täytteestä ja lapsi vohvelin. Ei ole minään välttämätön herkku minulle, joskus satun maistamaantähän tyyliin ja totean että pärjään ilmankin😙
Otan kääreen pois. Imaisen kärkeen reiän, josta ryystän täytettä. Sitten mutustan suklaan pois ja syön suurimman osan täytteestä. Jätän täytettä sen verran, että siinä on maukas päällinen pohjalle. Olihan tarpeeksi yksityiskohtaista!?