Öljy kuivalle iholle ruokakaupan hyllyltä?
Mikä ruokaosastolta saatava öljy olisi kuivalle ja karhealle kasvojen iholle hyväksi? :)
Kommentit (10)
Itse käytän pääasiassa avokado- ja kookosöljyä. Myös macadamia pähkinäöljyä.
Miksi ihonhoitotuotteita pitäisi etsiä ruokaosastolta? Suurin osa näistä ruuan naamaan hinkkaamisista on ihan täyttä huijausta ja tekevät enemmän haittaa. Jos haluaa kunnollisen tuotteen, joka oikeasti auttaa, suosittelen katsomaan apteekista.
Lidlin kasvoöljy Cien on hyvää ja edullista.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihonhoitotuotteita pitäisi etsiä ruokaosastolta? Suurin osa näistä ruuan naamaan hinkkaamisista on ihan täyttä huijausta ja tekevät enemmän haittaa. Jos haluaa kunnollisen tuotteen, joka oikeasti auttaa, suosittelen katsomaan apteekista.
Voi että, minä nyt ajattelin naamani tarvitsevan silloin tällöin öljyhoidon, ja ruokaosaston öljyjä voisi käyttää muihinkin tarkoituksiin. Ei minun ihoni mikään ongelmaiho ole.
On tämä kummallinen palsta. Ihan yksinkertaisiin kysymyksiin tulee muutamassa minuutissa kaikkea vastustava miksimukakommentti ja heti perään pippelijutut ja p*rnofilmit.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi että, minä nyt ajattelin naamani tarvitsevan silloin tällöin öljyhoidon, ja ruokaosaston öljyjä voisi käyttää muihinkin tarkoituksiin. Ei minun ihoni mikään ongelmaiho ole.
On tämä kummallinen palsta. Ihan yksinkertaisiin kysymyksiin tulee muutamassa minuutissa kaikkea vastustava miksimukakommentti ja heti perään pippelijutut ja p*rnofilmit.
Ap
Joo. Ei täällä kyllä oikein kohta kiinnosta enää käydä.
Vierailija kirjoitti:
Kookosöljy tukkii ihohuokoset.
Niin no, kaikki ruokaöljyt ovat niin raskaita, että ne tukkivat ihon huokoset.
Siksi on erikseen olemassa nimenomaan iholle kehitettyjä öljyjä.
Ei ne luonnon ainetkaan aina ole niitä ainoita parhaita mahdollisa tuotetteita ihon ja hiustenhoitoon.
Eikä myöskään sairauksien hoitoon.
Öljy on pelkkää rasvaa. Ei siinä ole mitään ihoa kosteuttavia aineita.
Voit sisäisesti ottaa lusikallisen esim oliiviöljyä päivittäin.