Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

yhdyntäkeskeistä naista vihaa sekä miehet että naiset

Vierailija
16.06.2021 |

Miehet sen vuoksi, että pelkäävät, etteivät he pystykään esim peniksensä koon puolesta tyydyttämään naista, kun ei voi kompensoida esim suuseksillä.
Naiset sen takia, että ovat katkeria oman pimppansa tunnottomuudesta ja pelkäävät, että yhdyntäkeskeiset naiset saavat parisuhdemielessä etumatkaa.

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on. Eletään jo 2000-lukua, mutta silti naisen seksuaalinen nautinto on tabu.

Vierailija
2/63 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikesta pitää tehdä joku viha-asia? Onko täällä kaikki keskenkasvuisia teinejä, joiden maailma on mustavalkoinen? Kaikki eri mieltä olevat ovat nykyajan keskustelussa vihollisia ja heitä vastaan hyökätään sitten asian ohi, vierestä ja henkilökohtaisuuksiin tai muihin asiattomuuksiin menemällä. Tokihan samaa mallia näyttävöt poliitikot ja julkkikset median välityksellä...

Kyllä minäkin haluaisin nuolla, leikkiä leluilla, sormettaa ja tehdä muuta jännää puolison aukoille, ja mulle olisi ihan fine laueta vaikka puolison suuhun tai tisseille ilman yhdyntää joka seksikerralla, mutta kun puoliso haluaa aina kullini sisäänsä ainakin jompaan kumpaan aukkoon, niin sillä mennään.

En minä ainakaan vihaa ketään joka toivoo tietynlaisia asioita seksissä, päinvastoin. Valtaosa naisista taitaa kuitenkin olla niitä, jotka eivät yhdynnästä kiihotu saati laukea, mutta nauttivat kovin pitkästä suuseksistä ja muusta stimulaatiosta kuin yhdynnästä vaginaan ja/tai anukseen. Jokainen tavallaan, sehän on vaan mahtavaa jos löytää oman tapansa onneen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M43 kirjoitti:

Miksi kaikesta pitää tehdä joku viha-asia? Onko täällä kaikki keskenkasvuisia teinejä, joiden maailma on mustavalkoinen? Kaikki eri mieltä olevat ovat nykyajan keskustelussa vihollisia ja heitä vastaan hyökätään sitten asian ohi, vierestä ja henkilökohtaisuuksiin tai muihin asiattomuuksiin menemällä. Tokihan samaa mallia näyttävöt poliitikot ja julkkikset median välityksellä...

Kyllä minäkin haluaisin nuolla, leikkiä leluilla, sormettaa ja tehdä muuta jännää puolison aukoille, ja mulle olisi ihan fine laueta vaikka puolison suuhun tai tisseille ilman yhdyntää joka seksikerralla, mutta kun puoliso haluaa aina kullini sisäänsä ainakin jompaan kumpaan aukkoon, niin sillä mennään.

En minä ainakaan vihaa ketään joka toivoo tietynlaisia asioita seksissä, päinvastoin. Valtaosa naisista taitaa kuitenkin olla niitä, jotka eivät yhdynnästä kiihotu saati laukea, mutta nauttivat kovin pitkästä suuseksistä ja muusta stimulaatiosta kuin yhdynnästä vaginaan ja/tai anukseen. Jokainen tavallaan, sehän on vaan mahtavaa jos löytää oman tapansa onneen!

Siis mistä ihmeestä olet saanut tälläisen käsityksen? Miksi ihmeessä naisen pimppa kostuisi, jos valtaosa ei saisi yhdynnästä mitään? Miksi naiset edes harrastaisivat yhdyntää, jos eivät saisi siitä nautintoa? Tiedän paljon naisia, jotka nimenomaan nauttivat ja tyydyttyvät juuri yhdynnässä. Miten yhdyntä edes onnistuu jos ei ole kiihottunut siitä?

Vierailija
4/63 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä vaimoani vihaa! Enkä muitakaan naisia, olivatpa sitten yhdyntäkeskeisiä tai ei.

Vierailija
5/63 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M43 kirjoitti:

Ihana mies, olet usein kirjoitanut hyvin - niin nytkin!

Luulempa, että yksi mies taas täällä kirjoittelee naisena...mtta samapa tuo. Kyllä valtaosa naisista rakastaa suuseksiä ja sormetusta, mutta haluaa myös tulla naiduksi -- vaikkei saisikaan siitä sitä orgasmia ,vaan just em mainituilla tavoila.

ullai voi silti rakastaa, rakastaahan munkin mies mun pilluani! Siis teemme kaikintavoin toisillemme hyvää, ja niin sen kuuluu mennäkin.

Enkä minäkään viha ketään vaikka sais korvaan puhaltamalla...taitaaolla nyt ihantoisinpäin.

Vierailija
6/63 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasmi yhdynnässä on toisinaan helpommin sanottu kuin tehty. Eräässä tutkimuksessa 73 prosenttia naisista kertoi tarvitsevansa suoraa klitoriksen stimulointia yhdynnän aikana saavuttaakseen orgasmin tai haluavansa sitä siksi, että orgasmi tuntui silloin paremmalta.

Marin kertoo ymmärtäneensä, että yksi hänen suurimmista mokistaan oli odottaa, että hän saisi orgasmin yhdynnästä.

– Nyt kun olen oppinut paljon enemmän siitä, kuinka naisen orgasmi toimii, ymmärrän, että se oli epärealistinen odotus, etenkin ihka ensimmäiseltä orgasmiltani kumppanin kanssa.

Koska klitoris ei saa juurikaan stimulaatiota yhdynnässä, voi orgasmin saaminen olla vaikeaa.

– Hermopäätteiden kannalta minulla on tapana sanoa, että yhdyntä on naiselle sama kuin miehelle kivesten silittäminen. Se voi tuntua hyvältä, mutta suurimmalle osalle ihmisistä se ei vain ole tarpeeksi stimulaatiota, että se johtaisi orgasmiin.

Seksiterapeutti Vanessa Marin kirjoittaa MindBodyGreen-sivustolla kamppailleensa yllättäen itsekin orgasmien kanssa.

Vierailija
7/63 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M43 kirjoitti:

Ihana mies, olet usein kirjoitanut hyvin - niin nytkin!

Luulempa, että yksi mies taas täällä kirjoittelee naisena...mtta samapa tuo. Kyllä valtaosa naisista rakastaa suuseksiä ja sormetusta, mutta haluaa myös tulla naiduksi -- vaikkei saisikaan siitä sitä orgasmia ,vaan just em mainituilla tavoila.

ullai voi silti rakastaa, rakastaahan munkin mies mun pilluani! Siis teemme kaikintavoin toisillemme hyvää, ja niin sen kuuluu mennäkin.

Enkä minäkään viha ketään vaikka sais korvaan puhaltamalla...taitaaolla nyt ihantoisinpäin.

Tämä on juuri sitä naisvihaa, että nainen, joka kertoo omista tarpeistaan, leimataan mieheksi :( Tosi valitettavaa, että vielä 2000-luvulla naisen yhdyntänautinto on tabu. Onhan se naisen seksuaalisuus tokii monesti nähty vaarallisenakin, mutta luulisi, että oltaisiin jo vähän tultu nykyaikaan.

Orgasmi ja seksuaalisen tarpeen tyydytys eivät ole sama asia. Osa naisista tykkää eniten juuri yhdyntäorgasmeista, osa ei saa orgasmia yhdynnäsä, mutta silti fyysinen tarve yhdyntään on, jne. Osa naisista, kuten minä, en pidä klitoriksen pään hyväilystä. Nautintoni saan emättimen hieromisesta, etenkin ihan sieltä syvältä. Siihen pitää vaan olla sopivan kokoinen penis.

Vierailija
8/63 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Orgasmi yhdynnässä on toisinaan helpommin sanottu kuin tehty. Eräässä tutkimuksessa 73 prosenttia naisista kertoi tarvitsevansa suoraa klitoriksen stimulointia yhdynnän aikana saavuttaakseen orgasmin tai haluavansa sitä siksi, että orgasmi tuntui silloin paremmalta.

Marin kertoo ymmärtäneensä, että yksi hänen suurimmista mokistaan oli odottaa, että hän saisi orgasmin yhdynnästä.

– Nyt kun olen oppinut paljon enemmän siitä, kuinka naisen orgasmi toimii, ymmärrän, että se oli epärealistinen odotus, etenkin ihka ensimmäiseltä orgasmiltani kumppanin kanssa.

Koska klitoris ei saa juurikaan stimulaatiota yhdynnässä, voi orgasmin saaminen olla vaikeaa.

– Hermopäätteiden kannalta minulla on tapana sanoa, että yhdyntä on naiselle sama kuin miehelle kivesten silittäminen. Se voi tuntua hyvältä, mutta suurimmalle osalle ihmisistä se ei vain ole tarpeeksi stimulaatiota, että se johtaisi orgasmiin.

Seksiterapeutti Vanessa Marin kirjoittaa MindBodyGreen-sivustolla kamppailleensa yllättäen itsekin orgasmien kanssa.

Mutta yhdynnästä saatava tyydytys ja orgasmin tarve ovat eri asioita. Puhut koko ajan ihan eri asiasta. Esim jos saan orgasmin ennen yhdyntää niin se orgasmi ei tyydytä sitä panetusta. Siis se panetus  tuntuu sellaiselta, että on aivan pakko saada miehen kalu sisään. Se kalun liike tuntuu aivan taivaalliselta ja se hieroo emättimen seiniä niin, että panetus loppuu. Se yhdyntä on siis itsessään tarve. Siitä erillinen tarve on orgasmin tarve. Minulla on sekä orgasmin  että yhdynnän tarve. Sen vuoksi pelkkä orgasmi ilman yhdyntää ei tyydytä. Orgasmi saa vaan haluamaan lisää yhdyntää. Vaikka mies olisi kuinka taitava antamaan suuseksiä, niin miten se pimpan kouristelu ja pakottava tunne yhdyntään loppuu jos ei pääse naimaan?

Vierailija
9/63 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lööperiä.

Mutta saa sinä sieltä syv

ältä, mistä muita naisia sattuisi. Ihan vapaasti ja ihan ilman vihaa. Ole hyvä. Mutta älä syyttele valtaosaa "tunnottmiksi" tai ties miksi.

Vierailija
10/63 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lööperiä.

Mutta saa sinä sieltä syv

ältä, mistä muita naisia sattuisi. Ihan vapaasti ja ihan ilman vihaa. Ole hyvä. Mutta älä syyttele valtaosaa "tunnottmiksi" tai ties miksi.

Ei sieltä kyllä todellakaan yleisesti ottaen naisia satu. Siellä on a-piste.

"

Neljäs piste: A-piste

G-pisteen tavoin a-piste sijaitsee emätinaukon etuseinämässä. Se on vielä muutaman sentin G-pistettä syvemmällä, lähes kohdunsuussa.

A-pisteen löytäminen voi olla kaikista pisteistä hankalinta. A-pisteen kiihottaminen luo samankaltaista mielihyvän tunnetta kuin G-pisteen koskettelu. Usein onkin helpompaa etsiä ensin G-piste, totutella sen hyväilyyn ja etsiä A-piste tämän jälkeen.

A-piste tuntuu ensin pehmeältä kudokselta. Kiihottaminen voi saada tämänkin kohdan kovettumaan ja paisumaan, jolloin se on helpompi löytäää."

https://anna.fi/hyvinvointi/seksielama/tunnetko-a-ja-u-pisteen-emattime…

Vierailija
11/63 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo pisteitä tuntuu olevan paljonkin, kas kun ei tiede ole niistä löytänyt oikein mitänn, missään.Paitsi sen klitoriksen. Peniksessäkin sitten varmaan vielä "löytämättömiä" pisteitä, mistä ne löytys? Miehethän vois nyt vinkata.

Eiköhän ne pisteet ole tiedossa.

Vierailija
12/63 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo pisteitä tuntuu olevan paljonkin, kas kun ei tiede ole niistä löytänyt oikein mitänn, missään.Paitsi sen klitoriksen. Peniksessäkin sitten varmaan vielä "löytämättömiä" pisteitä, mistä ne löytys? Miehethän vois nyt vinkata.

Klitoris on iso elin! Ja siellä emättimessäkin on niitä nautintopisteitä. Tottakai pisteet on tiedossa :) Siksi moni nainen haluaakin yhdyntää.

Vierailija
13/63 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Klitoris on iso elin! Ja siellä emättimessäkin on niitä nautintopisteitä. Tottakai pisteet on tiedossa :) Siksi moni nainen haluaakin yhdyntää.[/quote

Vai niin. Kas kun ei suurinosa naisista tunne sun pisteitsäsi, eikä liioin tutkijatkaan. Saati NAISET - ne tärkeimmät kai.

Sulla on erikoinen vaimo, ja hyvä niin.

Vierailija
14/63 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Klitoris on iso elin! Ja siellä emättimessäkin on niitä nautintopisteitä. Tottakai pisteet on tiedossa :) Siksi moni nainen haluaakin yhdyntää.[/quote

Vai niin. Kas kun ei suurinosa naisista tunne sun pisteitsäsi, eikä liioin tutkijatkaan. Saati NAISET - ne tärkeimmät kai.

Sulla on erikoinen vaimo, ja hyvä niin.

Miksi sinulla on tarve mitätöidä yhdyntäkeskeisiä naisia? Minä olen nainen, ei minulla on vaimoa. Olen ihan tavanomainen ja tiedän muitakin naisia, jotka tarvitsevat nimenomaan yhdynnän, jotta saavat tyydytyksen.

Vierailija
15/63 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täytyy kyllä sano, ettäen ole nähnyt täällä yhtäkään juttua, missä mies tahi nainen olisi ollut yhdyntää vastaan.

Se on kyllä totta, ettei naiset saa yhdynnässä orgasmia kuin harvoin. Mitä vihaa se kertoo?

Jatkakaa keskenänne.

Vierailija
16/63 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt täytyy kyllä sano, ettäen ole nähnyt täällä yhtäkään juttua, missä mies tahi nainen olisi ollut yhdyntää vastaan.

Se on kyllä totta, ettei naiset saa yhdynnässä orgasmia kuin harvoin. Mitä vihaa se kertoo?

Jatkakaa keskenänne.

naisten pitäisin relata ja hankkia itselleen kumppani, jonka penis hieroo oikeita kohtia. ihan näin alkajaisiksi.

Vierailija
17/63 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdynnässä saaville naisille olen pelkästään kateellinen. Olisi ihanaa saada orgasmi pelkällä yhdynnällä ja helposti. Tällä palstalla he, siis yhdynnässä orgasmin saavat naiset, tuntuvat minusta myös aggressiivisilta. Heillä tuntuu olevan tarve korostaa ja alleviivata omaa saamistaan ja samalla tällaiselle vain klitoriskiihotuksesta saavalle tulee huonommuuden tunne.

Tällainen tunne minulla. Onko muita samoin tuntevia?

T. Koo-pisteen muija

Vierailija
18/63 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu samaa mieltä. En ymmärrä mitä tämä pieni vähemmistä (tutkimusten mukaan todella pieni) pitää meitä muita kummajaisina. Taitaa joukossa olla joku mieskin..

Mutta on se kumma kuinka kaikki tutkimukset olkoon miten monat tahans ja miten korkealle koulutettuja, ovat tutkimuksissaan väärässä,

Olen ollut vuoskymmenet avioliitossa, ja meillä julmetun hyvä seksielämä: olen saanut ehkä 4 kertaa yhdynässäpelkässä siis.

Ettävoi olla että mulla olis nyt varaa sanoa. Kun otimme käyttöön panemisen lusikassa,jolloin mies samalla kädellään hyväilee klitorista, alkoivat järjettömät orgasmit squirttauksinen heti.

Samoin aivan sormetuksilla saadut tai nuolemalla saadut, voivat olla ihan järisyttäviä! Mikseivät ollisi? Samaa paisuvaiskudosta kuin miehen peniksessäkin ,vaikkakin niitä tuntosensoreita on jopa paljon enemmän klitoriksessa. Joten ??

Emätin on edelleen melko tunnoton. N0 melko tunnoton ei tarkoita ettei tuntisi MITÄÄN, esim kipua tuntee tottakai. Yhdynnään liike , täyttymyksen tunne, ja se klitorikseen kohdistuva paine esim tuottavat hyvää nautinota, (ainakin mulle) ja joskus siis melkein orgasmin, varrsinkin jos mies on ensin sormettanut HERKÄSTI!! Jo sen tekee kovaa se turtuu, eli ei tunne mitään enää.

Ymmärsikö joku?

Vierailija
19/63 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

viesti meni perille. tosin se ei muuta yhdenkään lukijan anatomiaa, eikä sitä tosiasiaa, että oli aihe mikä tahansa, niin jokaikinen ketju tällä palstalla lopulta kääntyy siihen, että tästä samasta aiheesta tapellaan taas. eikä kenenkään anatomia taaskaan muutu.

Vierailija
20/63 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu samaa mieltä. En ymmärrä mitä tämä pieni vähemmistä (tutkimusten mukaan todella pieni) pitää meitä muita kummajaisina. Taitaa joukossa olla joku mieskin..

Mutta on se kumma kuinka kaikki tutkimukset olkoon miten monat tahans ja miten korkealle koulutettuja, ovat tutkimuksissaan väärässä,

Olen ollut vuoskymmenet avioliitossa, ja meillä julmetun hyvä seksielämä: olen saanut ehkä 4 kertaa yhdynässäpelkässä siis.

Ettävoi olla että mulla olis nyt varaa sanoa. Kun otimme käyttöön panemisen lusikassa,jolloin mies samalla kädellään hyväilee klitorista, alkoivat järjettömät orgasmit squirttauksinen heti.

Samoin aivan sormetuksilla saadut tai nuolemalla saadut, voivat olla ihan järisyttäviä! Mikseivät ollisi? Samaa paisuvaiskudosta kuin miehen peniksessäkin ,vaikkakin niitä tuntosensoreita on jopa paljon enemmän klitoriksessa. Joten ??

Emätin on edelleen melko tunnoton. N0 melko tunnoton ei tarkoita ettei tuntisi MITÄÄN, esim kipua tuntee tottakai. Yhdynnään liike , täyttymyksen tunne, ja se klitorikseen kohdistuva paine esim tuottavat hyvää nautinota, (ainakin mulle) ja joskus siis melkein orgasmin, varrsinkin jos mies on ensin sormettanut HERKÄSTI!! Jo sen tekee kovaa se turtuu, eli ei tunne mitään enää.

Ymmärsikö joku?

Mukavaa että sinulla seksi toimii, mutta ymmärrätkö, että osa naisista saa nautinnon muulla tavoin?

Esim itselläni emätin ei ole melko tunnoton, vaan siellä on enemmän tuntoa kuin klitoriksen päässä. Eli tässäkin asiassa on eroja naisten keskuudessa. Minulla ei oikeastaan ole edes mitään tunnotonta kohtaa emättimessä, koko matkalta on tuntoa, joka tuntuu yhdynnässä aivan sairaalloisen nautinnolliselta. Lisäksi on erikseen niitä hekumapisteitä. Klitoriksesta kuitenkin näkyy vain pieni osa. Ja vaikka orgasmin saisi muuten niin silti tarve yhdyntään, siis se panetus, jää minulle. Sen vuoksi yhdyntä on aivan välttämätön. Jotta yhdyntä olisi naiselle hyvä, pitää miehenkin olla oikeankokoinen. Se, että epäilee yhdynnästä nauttivaa naista mieheksi, on jo vähän säälittävää.