Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keksikää mulle uusi ammatti! Nykyisin olen aineenopettaja.

Vierailija
22.08.2006 |

Lukiossa on vakivirka. Olen opiskellut vuosia, kuten arvata saattaa. Nyt ei siis todellakaan ole kiinnostusta tai rahaa opiskella kauaa. Eli pitäisi saada ammatti parissa vuodessa. Tykkään olla ihmisten kanssa tekemisissä ja itsenäinen työ sopii minulle. Haluaisin sellaisen työn, jossa saa keskittyä työhön. Opettajan iltatyöt ja se, että ajatukset on 24/7 työssä, ei sovi minulle. Haluaisin olla perheen kesken illat. Haluaisin firmaan tms., jossa voi tienata kesälomaa tekemällä ylitöitä. Saa siis olla rankka työ, mutta ei täysvuorokautinen. Olen aika fiksu, jotta haastetta opiskelussa en pelkää. Ei vuorotytötä, koska olen perhekeskeinen. Haluan olla illat ja viikonloput miehen ja lasten kanssa.

Mitä suosittelisit!?!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit hakeutua esim. viestintätoimistoon (tai mainostoimistoon) hoitamaan erilaisia viestintään liittyviä tehtäviä (firmojen lehdet jne.) Oletettavasti osaat kirjoittaa hyvin asiatekstejä, ja alalla pääsee myös ihan kivasti ihmisten kanssa tekemisiin (asiakassuhteiden ylläpitoa). Tietysti ihan toimittajan työkin jossain lehdessä voisi olla vaihtoehto, vaikka aluksi freelancena vakityösi ohessa?

Vierailija
2/4 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi mm. Markkinointi-instituutilla on kuulemma hyviä kursseja. Sinun taustallasi ei mitään vuosien opiskelua tarvittaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota asiakirjojen tekoa tai/ja kieliasun tarkistusta olen kyllä miettinyt. Se kiehtoo. Mutta se on kai eika yksinäistä. Voisin vaihtaa alaa ihan kokonaankin...

Vierailija
4/4 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap