Menettämisenpelko
Olen nuori nainen. Minulla on takana suhteita joissa minua on kohdeltu todella huonosti ja petetty. Pettämisestä tuli minulle normaali asia, siis että minua petetään. Suhteissa ei ollut hyvä olla mutta jäin niihin silti. Olin yksikseni jonkun aikaa ja opin rakastamaan itseäni enemmän ja ymmärsin vihdoin minkälaisen suhteen oikeasti haluan, keskityin opiskeluun ja valmistuin ammattiin.
Oltuani yksikseni sitten tapasin aivan ihanan ihmisen. Hän vei jalat alta ja ihastuin todella paljon. Tunne oli molemminpuolinen. Siitä se sitten eteni ihastumisesta rakastamiseen. Mies kohtelee minua hyvin. Minua kuitenkin kiusaa jatkuva pelko siitä että jotain pahaa tapahtuu. Vaikka mitään merkkejä ei ole ilmassa minä pelkään silti. Pelko häiritsee arkeani. Pelkään että tämä lopulta päättyy joko niin että mies päättää haluavansa erota tai päätyy pettämään. Olin alussa tosi onnellinen. Niin onnellinen, että se lopulta alkoi pelottaa minua ja nämä ajatukset valtavasivat pääni enkä pääse niistä eroon. Onko minut tuomittu olemaan loppuelämä yksin koska en osaa olla parisuhteessa ilman pelkoa. Onko jollakin ollut samaa tilannetta ja on asiasta selvinnyt? Olemme olleet miehen kanssa yhdessä puoli vuotta.