Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Politiikka kielletty tällä palstalla?

Vierailija
16.06.2021 |

Taas mennyt poistoon useampia politiikka-aiheisia ketjunavauksia. Jopa siinä määrin, että moideilta on jatkossa edellytettävä tässä poistolinjassa samaa tinkimättämyyttä jatkossakin! = ei enää politiikkaa täällä siis.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Politiikka on kielletty joka paikassa. Mä haluaisin puhua politiikasta mutten missään voi. Hiljaine kielto on puhua siitä harrasteiden parissa, ystäviä ei suuremmin ole. Pitääkö ihmisen liki 50v liiittyä johonkin puolueeaseen tai pyrkiä opiskelemaan politiikan tutkimusta, jottaa voisi aiheesta jutella?

Vierailija
2/5 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin tänään, että Turtiaisen valta kansalle...Sehän ei voi käsitellä politiikkaa. Jos olisi, silloinhan kotona keskustelu siitä, kuka ja miten täyttää tiskikoneen, olisi politiikkaa, samoin keskustelu siitä, mikä on saunan paras lämpötila. Vielä lopuksi, minulla ei ole mitään tietoa, kuka tuo Turtiainen on, ja onko sillä valtaa, jonka voisi siirtää kansalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiaamisestakin keskustelu oli tänään kiellettyä :D 

Vierailija
4/5 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Politiikka on kielletty joka paikassa. Mä haluaisin puhua politiikasta mutten missään voi. Hiljaine kielto on puhua siitä harrasteiden parissa, ystäviä ei suuremmin ole. Pitääkö ihmisen liki 50v liiittyä johonkin puolueeaseen tai pyrkiä opiskelemaan politiikan tutkimusta, jottaa voisi aiheesta jutella?

Twitterissä saa aika paljon puhua, tosin eri mieltä olevat bännivät sinut kuplansa ulkopuolelle.

Vierailija
5/5 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verhoa se politiikka ovelasti johonkin muuhun aiheeseen ja/tai kirjoita kieli- ja mielikuvin. He ymmärtävät, joille se on suunnattu.